خبرهای داغ:
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) قزوین، در آیین افتتاح پایگاه شهید ربانی و ام ابیها شهر مشعلدار؛

اقتدار نظامی، جلوه ای از قدرت ایران در پرتو دفاع مقدس است

سرهنگ حیدری گفت: اقتدار نظامی، جلوه ای از اقتدار انقلاب اسلامی است که نتیجه دفاع مقدس و ایستادگی و مقاومت است.
کد خبر: ۹۳۷۶۰۹۸
|
۰۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج قزوین، سرهنگ علیرضا حیدری فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) قزوین؛ در آیین افتتاح پایگاه های شهید ربانی و ام ابیها شهر مشعلدار بیان کرد: مردم در مقابل هجوم همه جانبه استکبار که بیش از ۴۰ کشور به نوعی در جنگ نابرابر در کنار هم قرار گرفتند و به کشور عزیزمان حمله‌ور شدند، همواره با وحدت کلمه، پشتیبان نظام و حافظ کشور بودند.

وی در ادامه ضمن گرامی داشت هفته دفاع مقدس گفت: یکی از نتایج اصلی دفاع مقدس که ما شاهد آن هستیم و کلید همه مشکلات ما هم می باشد، ایستادگی و مقاومت در مقابل دشمنان و استکبار جهانی در هشت سال دفاع مقدس است که توانستیم با مقاومت در مقابل چندین کشور پیروز شویم.

وی گفت: نتیجه مقاومت در مقابل یک دنیا در دفاع مقدس، پیروزی بود و امروز در پرتو این مقاومت، پرچم اسلام در یمن، سوریه، لبنان و سایر کشورها برافراشته شده و به نوعی این اقتدار، نتیجه دفاع مقدس و ایستادگی مردم ایران است.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) قزوین اظهار کرد: این پیروزی با وجود تمام تحریم‌ها بوده و در حالی که در شرایط سخت تحریم به سر می بردیم دشمن را به زانو در آورده ایم. نتیجه این قدرت ما، افول قدرت آمریکاست آنچنان که امروز آمریکا که روزی قدرت برتر جهان بود، ما را عامل برهم زدن توازن قدرت خود در منطقه و جهان می داند.

سرهنگ حیدری یادآور شد: در حالی که بعد از جنگ جهانی دوم هیچ کشوری نتوانسته بود به آمریکای جنایتکار حتی یک گلوله شلیک کند، امروز جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تمام توان و قدرت موشک های دوربرد خود را به پایگاه عین الاسد بزرگترین پایگاه نظامی آمریکا در منطقه آسیا شلیک می کند و این فقط جلوه ای از اقتدار ماست که نتیجه دفاع مقدس و ایستادگی و مقاومت است.

وی افزود: نکته دوم، قدرت مردم در هشت سال دفاع مقدس است که همه در کنار هم بدون در نظر گرفتن جناح‌ها حتی تفکرات و احزاب مختلف، یک ید واحده شدند. امروز ما باید این وحدت را بدون در نظر گرفتن جناح بندی و حزب گرایی حفظ کنیم. امروز صحنه جنگ، عرصه جنگ اقتصادی است. در گذشته، جنگ در حوزه دفاع از مرزهای کشور بود اما امروز جنگ اقتصادی و جنگ فرهنگی است که باید در سایه ولایت مقام معظم رهبری، بتوانیم با وحدت کلمه بر دشمن غلبه کنیم.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها