قبور شهدا گمنام شهرستان سرخه به همت بسیجیان پایگاه های مقاومت علی بن ابیطالب (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) گلبراران شد.
کد خبر: ۹۳۷۶۱۲۰
|
۰۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۸

به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس محمود جوادی فرمانده پایگاه علی بن ابیطالب (ع) سرخه در راستای برنامه هایی اجرایی این پایگاه مقاومت در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در سرخه با تاکید بر اهمیت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جوان و نوجوان اظهار کرد: فضاسازی فضای بیرونی و داخل پایگاه و استفاده از ظرفیت فضای مجازی در جهت نشر ارزش های دفاع مقدس مورد توجه قرار گرفته است.

او افزود: این ایام یادآور دفاع مشروع ملتی غیور‌ است که با تمام وجود با تکیه بر ایمان و اعتقاد قلبی و ‌رهبری‌های حکیمانه امام راحل (ره) از سرزمین‌، شرافت و عزت کشورمان دفاع کردند.

فرمانده پایگاه علی بن ابیطالب (ع) سرخه با اشاره به اینکه پیاده روی شبانه به همت نوجوانان و جوانان بسیجی از جمله برنامه های آغازین این پایگاه بوده است، گفت: ادای احترام به شهدا همراه با عطر افشانی، غبار روبی و تجدید میثاق با شهدای گمنام شهرستان سرخه از اهم برنامه ها بوده است که بسیجیان پایگاه مقاومت خواهران حضرت فاطمه زهرا (س) در آن مشارکت کردند.

جوادی در ادامه اضافه کرد: این برنامه با حضور سرگرد محمد مهدی ادهم فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه سرخه، حجت الاسلام و المسلمین مصطفی فاطمی بصیر امام جمعه شهرستان و جمع دیگری از مسولین با مداحی مداح اهل بیت احمد ادهم برگزار شد.

او ادامه داد: برپایی ایستگاه صلواتی در فضای مقابل درب پایگاه با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و حضور بسیجیان در نماز جماعت با سخنرانی حجت الاسلام مصطفی فاطمی بصیر امام جمعه و امام جماعت مسجد علی بن ابیطالب (ع) از دیگر برنامه هایی اجرایی این پایگاه مقاومت تا به امروز بوده است.

گفتنی است این پایگاه تا پایان هفته دفاع برنامه های دیگری نیز در دست اجرا دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها