خبرهای داغ:

تاریخ دفاع مقدس سرشار از رشادت هاست

رزمنده هشت سال دفاع مقدس در سرخه گفت: تاریخ دفاع مقدس سرشار از رشادت‌هایی است که رزمندگان اسلام در جبهه‌های حق علیه باطل انجام داده‌اند.
کد خبر: ۹۳۷۶۱۲۸
|
۰۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ کاروان عزای حسینی و هیئت سیار  همراه با نخستین برنامه مسجد محور با موضوع بصیرت، شجاعت، ولایت و نقش رزمندگان در اقتدار ایران اسلامی در سایه ولایت مداری و رهبری با حضور حجت الاسلام و المسلمین مصطفی فاطمی بصیر و جمعی دیگر از مسولین شهرستانی با سخنرانی احمد داودی رزمنده هشت سال دفاع مقدس در محوطه بیرونی مسجدالنبی سرخه با مداحی مداحان ابوذر ادهم و احمد ادهم با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در محوطه باز برگزار شد.

احمد داودی در این جمع با اشاره به اهمیت ویژه دفاع مقدس و نقش به‌سزای این دوران در پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: هفته دفاع مقدس که با ایثار و فداکاری بسیاری از رزمندگان اسلام همراه بود، از اهمیت ویژه‌ای در زمینه‌ها ابعاد مختلف برخوردار بوده است که در همین راستا نیز باید این ایام ارزشمند را پاس داشت.

او افزود: تاریخ دفاع مقدس سرشار از رشادت‌هایی است که رزمندگان اسلام در جبهه‌های حق علیه باطل انجام داده‌اند. بنابراین برای تقویت روحیه انقلابی جامعه ضرورت دارد که به صورت منسجم و همه جانبه و با استفاده از ابزارها و تکنولوژی‌ها در گسترش فرهنگ دفاع مقدس کوشید و این موضوع را به شیوه‌های مختلف به نسل جوان انتقال داد.

رزمنده هشت سال دفاع مقدس در سرخه بیان داشت: این هفته یادآور مظلومیت ملت ایران در برابر دشمن تا دندان‌ مسلح است. دشمنی که در روزهای آغازین تجاوز خود به سرزمین ما، حجم وسیعی از آن را به اشغال درآورد و تصور می‌کرد که ظرف 3 روز خوزستان و ظرف یک هفته تهران را فتح خواهد کرد اما جوان‌های این مرزوبوم با پیروی از فرامین امام خمینی (ره) و با سلاح ایمان در مقابل آن‌ها ایستادند و آن‌ها را وادار به عقب‌نشینی کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها