خبرهای داغ:
همزمان با هفته دفاع مقدس برنامه ها و مسابقات ورزشی به همت بسیجیان پایگاه صدیقه کبری (س) افتر برپا شد.
کد خبر: ۹۳۷۶۱۳۴
|
۰۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس برنامه های متنوع ورزشی به همت پایگاه های مقاومت بسیج خواهران در سطح شهرستان برگزار می شود.

فاطمه محمودی فرمانده پایگاه صدیقه کبری (س) روستا افتر در شهرستان سرخه در حاشیه اجرای این برنامه ها در گفتگو با خبرنگار ما در سرخه اظهار کرد: بزرگداشت هفته دفاع مقدس در راستای ترویج و نشر فرهنگ ایثار وشهادت است و باید ارزش‌های دفاع مقدس برای نسل جوان تبیین و فرهنگ ایثار و شهادت نهادینه شود.

او افزود: در راستای بزرگداشت این هفته نشست بصیرتی با محتوای دفاع مقدس، گلباران قبور پاک شهدا، پیاده روی و دیگر برنامه ها اجرا شده است و تا پایان هفته برنامه های متنوع دیگری در دستور کار قرار دارد.

فرمانده پایگاه صدیقه کبری (س) روستا افتر در ادامه اضافه کرد: حضور خواهران بسیجی درمحوطه بیرونی سالن ورزشی شهدا افتر و انجام ورزش با وسیله های ورزشی از جمله برنامه هایی بود که به خوبی از آن استقبال شد و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی انجام گرفت.

محمودی عنوان کرد: برگزاری مسابقات والیبال پایگاهی به همت تیم والیبال خواهران بسیجی همراه با مسابقات فوتبال دستی و دارت از برنامه های دیگر جذاب ورزشی بود.

او در خاتمه گفت: امیدواریم با برپایی این برنامه ها بتوانیم گامی در جهت گرامیداشت شهدا 8 سال دفاع مقدس و جانفشانی های آن ها برداریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها