خبرهای داغ:
همزمان با روز معنویت زنان، خانواده و سلامت برگزار شد؛

یادواره شهدای دفاع مقدس، تجلیل از خانواده شهدا دفاع مقدس، شهدای مدافع سلامت و نیز بانوان مدافع سلامت

همزمان با سومین روز از هفته دفاع مقدس، روز معنویت زنان، خانواده و سلامت، یادواره شهدای دفاع مقدس، شهدای مدافع سلامت و تجلیل از مدافعان سلامت در شهرستان البرز برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۷۶۲۵۲
|
۰۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، به همت حوزه حضرت خدیجه(س) ناحیه امام رضا(ع) شهرستان البرز، یادواره شهدای دفاع مقدس، تجلیل از خانواده شهدای دفاع مقدس، شهدای مدافع سلامت و تجلیل از بانوان مدافع سلامت با حضورسرهنگ طاهرخانی فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان البرز برگزار شد.

حجت الاسلام نظری از ائمه جماعات شهرستان البرز در این مراسم بیان کرد: مرگ برای انسانها که واقعیتی گریز ناپذیر می باشد دوحالت دارد؛ یک حالت کسانی که مرگ به سراغشان می آید «فا اذا جاء اجلهم لا یستاخرون» که این مرگ ممکن است خوب یا بد باشد و حالت دوم مرگ برای کسانی  است که به استقبال مرگ می‌روند که نام آن شهادت است.

وی افزود: یکی از تفاوت های مرگ انتخابی «شهادت» با مرگ طبیعی این است که در مرگ غیر انتخابی اجل به سراغ انسان می آید به آن «میت» گفته می شود اما در مقابل، خداوند به کسانی که مرگ را انتخاب می کنند می فرماید: به آنها مرده نگویید «ولاتقولو لمن یقتل  فی سبیل الله امواتا  بل احیاء...» نام این مرگ شهادت است و کسی که سید می شود در نزد خداوند روزی دارد.

گفتنی است در پایان از خانواده های شهدای دفاع مقدس، مادران و همسران شهدا، خانواده شهدای مدافع سلامت و بانوان مدافع سلامت تجلیل شد.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها