خبرهای داغ:
به همت حوزه بسیج دانش آموزی حضرت زینب سلام الله علیها ناحیه نجف آباد و همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس ویژه برنامه سرسفره شهدا با حضور خانواده شهید پور اسماعیلی برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۷۶۳۰۸
|
۰۲ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از نجف آباد،به همت حوزه بسیج دانش آموزی حضرت زینب سلام الله علیها ناحیه نجف آباد و همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس برنامه "سرسفره شهدا" با حضور خانواده شهید محمدرضا پور اسماعیلی و با روایتگری حجت الاسلام همتیان ویژه دانش آموزان مقطع متوسطه در گلزار شهدا نجف آباد برگزار گردید‌.

حجت الاسلام همتیان در این برنامه به ویژگی های شاخص و مقام والای شهدا پرداختند و خصوصیاتی از جمله احترام به پدر و مادر و حفظ دقیق بیت المال و رعایت حق الناس و همچنین توجه به نماز اول وقت را با خاطراتی از فرماندهان جنگ بیان کردند.

لازم به ذکر است در پایان برنامه، آلبوم شهید پور اسماعیلی که توسط گروهی از دانش آموزان متوسطه سالدورگر تهیه شده بود،تقدیم مادر شهید شد. گفتنی است ۱۸۵ آلبوم شهدا توسط ۴۸۸ دانش آموز دختر به صورت گروهی جهت درس دفاعی تهیه شده که هر آلبوم ویژه یک شهید نجف آباد و شامل زندگینامه ؛وصیت نامه و خاطرات و مستندات و....شهید بزرگوار می باشد و طی برنامه های هفتگی آلبوم ها همراه با تبرکی از سیدالشهدا به خانواده شهدا تقدیم میگردد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها