خبرهای داغ:
نشست هم اندیشی اعضای شورای ورزش و جوانان ستاد نماز جمعه استان و مجمع مردمی ورزش استان با حضور میرهادی فرمانده ناحیه بسیج امام حسن مجتبی (ع) پردیسان به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۷۶۳۱۶
|
۰۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، نشست هم اندیشی جمعی از اعضای شورای ورزش و جوانان ستاد نماز جمعه استان و مجمع مردمی ورزش استان با حضور سرهنگ میرهادی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) پردیسان به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس برگزار شد.

ارائه گزارشی از فعالیت‌ها و دستاوردها، بیان موانع پیش رو و ارائه راهکار توسط اعضای حاضر در جلسه از جمله مباحث مطرح شده در این نشست بود.

سرهنگ میرهادی ضمن تجلیل از فعالیت‌های مردمی و جهادی انجام شده حمایت خود را از کلیه اقدامات و فعالیت‌های جهادی و با برنامه هدفمند توسط جوانان در حوزه‌های فرهنگی، ورزشی و اجتماعی اعلام نمود.

شایان ذکر است در این جلسه سرهنگ طاعتی معاون اجتماعی ناحیه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) نیز حضور داشته و به ارائه مطالب خود با محوریت حمایت از گسترش فعالیت‌های فرهنگی ورزشی به عنوان یکی از راهکار‌های موثر در کاهش آسیب‌های اجتماعی پرداخت.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها