خبرهای داغ:
نمایشگاه دستاوردهای انقلاب ، دفاع مقدس و عرصه های فعالیت نهادها و ارگانها در گام دوم انقلاب در نایین افتتاح شد.
کد خبر: ۹۳۷۶۳۸۱
|
۰۲ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از نایین " در دومین روز گرامیداشت هفته دفاع مقدس ، نمایشگاه  دفاع مقدس همراه با عرضه دستاوردها و فعالیت نهادها و ارگانها در مسیر گام دوم انقلاب با حضورسرکار خانم آزاد نماینده مردم نایین و خور و بیابانک در مجلس شورای اسلامی ، فرماندار، فرماندهان سپاه و بسیج، ارتش ،نیروی انتظامی و جمعی از مدیران شورای اداری شهرستان در نایین افتتاح شد.

   سرهنگ الیاسی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نایین در حاشیه افتتاح نمایشگاه گفت : این نمایشگاه با هدف نمایش عرصه های عملیاتی کردن فعالیتهای گام دوم انقلاب  و همچنین به منظور تبیین دستاوردهای انقلاب ، باز خوانی عرصه های دفاعی و معنوی در دوران دفاع مقدس ، با رویکرد امید آفرینی به مردم و دلگرم نمودن جامعه به نظام و انقلاب اسلامی، با همکاری یگانهای سپاه ، بسیج ، ارتش و نیروی انتظامی مستقر در منطقه ، با یاری نهادها ، ارگانها و ادارات شهرستان در هفته گرامیداشت دفاع مقدس دایر گردیده است.

سرهنگ الیاسی گفت :ورودی این نمایشگاه که با فضا سازی تبلیغی معنوی عاشورائی همراه با برنامه های فرهنگی مذهبی ایام اربعین حسینی همراه می باشد هر شب ویژه برنامه های خاص از قبیل یادواره شهدا و برنامه های عزاداری دهه آخر صفر تدارک دیده شده که اجرا خواهد شد .

 وی در ادامه گفت : غرفه های ایجادشده با موضوعات تبیین سبک زندگی اسلامی ایرانی ، اقتصاد مقاومتی ، معنویت افزائی ، نمایش گام های برداشته شده در مقابله با تحریم ها ، بازخوانی حماسه دفاع مقدس و نمایش ادوات و تجهیزات نظامی و دفاعی تعریف گردیده که امیدواریم مورد رضایت مردم باشد.

 این نمایشگاه تا پایان هفته دفاع مقدس هر روز از ساعت 16:30 الی 22:00در نایین انتهای بلوار شهید مطهری جنب ستاد نیروی انتظامی دایر می باشد

ارسال نظرات
آخرین اخبار