خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان:

استقامت رزمندگان اسلام در دفاع مقدس مثال زدنی و عبرت آموز است

تویسرکان-فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان با اشاره به صبر و ایثار خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگر گفت: استقامت رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس برای ما مثال زدنی و عبرت آموز است.
کد خبر: ۹۳۷۶۴۰۶
|
۰۲ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۰

استقامت رزمندگان اسلام در دفاع مقدس مثال زدنی و عبرت آموز استبه گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ کامران کریمی در جمع مردم تویسرکان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافعان حرم و مدافعان سلامت با اشاره به صبر و ایثار خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگر اظهار داشت: استقامت رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس برای ما مثال زدنی و عبرت آموز است.

وی در ادامه با اشاره به جنگ هشت ساله گفت: دشمنان با تهاجم‌های فرهنگی دفاع ما را در جنگ تحمیلی به گونه‌ای دیگر جلوه می‌دهند.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان با اشاره به همایش بزرگ حلقه‌های صالحین در نماز جمعه به مناسبت هفته دفاع مقدس و فعالیت یک ساله شجره طیبه صالحین عنوان کرد: مربیان و سرگروه‌ها و پیشکسوتان تجربیات خود را در اختیار جوانان قرار دهند.

وی ادامه داد: وقتی دولت‌های ابرقدرت پوشالی شرق و غرب از حضور روحانی مجاهد و مبارز، امام راحل احساس خطر کردند و رژیم منفور شاهنشاهی را سرنگون شده دیدند، فتنه جنگ را راه انداختند و با صدام نادان و درنده خوی پیمان بستند که متاسفانه در کشور هم افراد لیبرالی چون بنی صدر از آنها حمایت می‌کرد.

کریمی تصریح کرد: شکل‌گیری گروه‌های مقاومت با دست خالی اما مجهز به نیروی اعتقاد و ایثار و شهادت طلبی در برابر انواع ادوات جنگی اسوه از خودگذشتگی و جهاد فی سبیل الله بودند که به دستور رهبری زمان در برابر کشورهای متجاوز جهاد کردند و ایستادند.

وی با اشاره به اهمیت جنگ هشت ساله در برابر جنگ‌های بزرگ دنیا، و ضرورت گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: علت این بزرگداشت این است که می‌خواهیم به گوش همه برسانیم طی این هشت سال ذره‌ای عقب ننشسته و با تمام توان در مقابل دشمن ایستادیم و دیگر آن که با دست خالی و بدون هیچ پشوانه‌ای در ابتدای سال‌های انقلاب جنگی نابرابر بر ما تحمیل شد که تحمیل آن توان و قدرت انقلاب را افزون کرد.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان در زمان شروع حج ابراهیمی ودر آغاز سال تحصیلی آن جنگ نابرابر اتفاق افتاد تا نتوانیم در مقابل زور و تجاوز آنها بایستیم، گفت: از دیگر علت‌های بزرگداشت این هفته استفاده از ظرفیت پیشکسوتان در اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی بیان داشت: دشمنان بدانند که با دیکتاتوری خود نمی‌توانند ایران و مردم مقاوم ما را از پای بیاندازند و اگر تمام توان آن روزهای جنگ را باز به کار گیرند نمی‌توانند بر ما غلبه کنند و ما باز هم خواهیم ایستاد.

کریمی گفت: ایستادگیی و دفاع ما در سال‌های اخیر و در برابر عملیات تروریستی داعش در مرقد امام (ره) و مجلس شورای اسلامی را می‌توان در حملات موشکی بعد آن دید و بعد از شهادت سردار دلها شهید سلیمانی نیز با حمله به پایگاه ابرقدرت پوشالی دنیا، کشورهای مرتجع دانستند ایران قوی توان مقابله با هر تهدید و تجاوزی را از سوی هر کشوری به خصوص اسرائیل غاصب و کشور گاو شیرده سعودی و آمریکا و هم‌دستانش را دارد.

وی افزود: سپاه امروز مقتدرتر و قوی‌تر نسبت به قبل ایستاده و نمی‌گذارد هیچ شخص و کشوری در داخل و خارج کشور پای فراتر از خط قرمز ما بگذارد و دیگر اینکه کاروان انقلاب با عنایات ولی عصر (عج) و تحت زعامت رهبر حکیم انقلاب به راه خود ادامه خواهد داد و به قله رفیع سعادت خواهد رسید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات