فرمانده سپاه کربلا:

شهدا ولایتمداری را در میدان عمل نشان دادند

ساری-فرمانده سپاه کربلا تاکید کرد: اگر وصیت نامه شهدا را با تفکر مطالعه کنیم به وضوح خواهید دید بیش از ۹۰ درصد وصیتنامه‌ها به ولایتمداری و اطاعت محض از ولایت اشاره دارد.
کد خبر: ۹۳۷۶۴۳۱
|
۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۵
سردار مسلمی در مراسم افتتاحیه سالن ورزشی حوزه شهدای لاریجان.
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا در مراسم افتتاح سالن ورزشی حوزه شهدای لاریجان با اشاره به اینکه شهدا وسط میدان بودند و فرماندهان جلوی خط مقدم همه را رهبری میکردند گفت؛ آنچه شهدا را در میان ما ماندگار کرد  عملشان بود که دقیقا مطابق گفتارشان مبتنی بر خداخواهی بود.

فرمانده سپاه کربلا افزود: امروز اگر بتوانیم سه مؤلفه مردم داری، مردم یاری، مردم نوازی را در عمل نه در شعار محقق کنیم روحیه امید به  جامعه بر میگردد چرا که مردم مسئولین از جنس خودشان را میخواهند.
 
سردار مسلمی در مراسم افتتاحیه سالن ورزشی حوزه شهدای لاریجان.

سردار مسلمی ویژگی شاخص شهدا را ولایتمداری و ذوب در ولایت بودن بر شمرد و ادامه داد:؛ متاسفانه امروز چنانچه منویات رهبری به مذاق بعضی‌ها خوش آید به تعریف وتمجید می‌پردازند، اما اگر وفق مراد نبود به، اما و اگر و تفسیر و تاویل شخصی متوسل می شوند.

فرمانده سپاه کربلا تاکید کرد: اگر وصیت نامه شهدا را با  تفکر مطالعه کنیم به وضوح خواهید دید بیش از ۹۰ درصد وصیتنامه‌ها به ولایتمداری و اطاعت محض از ولایت اشاره دارد.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار