خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بوانات:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بوانات، دشمن شناسی و بصیرت افزایی را مهمترین دستاورد دفاع مقدس عنوان کرد.
کد خبر: ۹۳۷۶۵۴۶
|
۰۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، نماز جمعه این هفته با حضور باشکوه بسیجیان و مسئولین شهرستان در مصلی نماز جمعه وباسخنرانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بوانات بعد از خطبه های نماز جمعه برگزارشد.
حجت الاسلام سادین، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد وخاطره رزمندگان ورشادتها گفت: دفاع مقدس دستاوردهای زیادی را برای کشور و مردم ما رقم زده که یکی از مهمترین این دستاوردها بصیرت افزایی و دشمن شناسی است.
وی افزود: انقلاب اسلامی ایران به عنوان انقلابی الهام بخش که توانست با بهره گیری از آموزه های دینی و رهنمودهای امامین انقلاب و حضور و حمایت همه جانبه جوانان و نوجوانان و مردم غیور و بصیر خودش بر توطئه های دشمنان چیره و غلبه پیدا کند.
به گفته وی، خداوندکریم میفرماید: یا ایّها الّذین آمنوا لاتتّخذوا عدوّی و عدوَّکُم اولیاء. (ممتحنه 1) و در جای دیگر میفرماید :فلا تُطِعِ الْکافرینَ و جاهِدْهُمْ بِه جهاداً کبیراً؛ پس جهاد کبیر یعنی با تمام توان و ظرفیت ها باید در مقابل دشمنان ظاهری و غیر ظاهری ایستادگی و مقابله کرد.
حجت الاسلام سادین ادامه داد: دشمن ظاهری مصداقش همین دشمن قدّار و صفّاکی است که جنگ هشت ساله را بر جمهوری اسلامی تحمیل کرد، که مردم شریف ایران با تمام توان با این دشمن مبارزه و مقابله کرد و درنهایت به پیروزی رسید.
وی افزود: دشمنان جمهوری اسلامی در طی 42 سال گذشت از پیروزی انقلاب اسلامی با شیوه های مختلف دست به توطئه بر علیه ایران زدند که به فضل خدا ناکام ماندند.
نماینده ولی فقیه در سپاه بوانات تاکید کرد: نکته مهم این است که دشمن یک ذره هم از خواسته های خودش عقب نشینی نکرده و همان سیاست های خصمانه خودش را همانند اوایل انقلاب بلکه محکمتر و دقیقتر بر علیه ایران اسلامی پیاده میکند.
ولی شکل و رنگ این سیاست ها فرق کرده است، الان دشمن بازی جنگ و سیاست رو علیه کشورمان در پیش گرفته و جنگ نیابتی ، جنگ نرم و جنگ اطلاعاتی را روش خصمانه خودش قرار داده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها