خبرهای داغ:
به مناسبت هفته دفاع مقدس، مسئولین اقشار سپاه فجر استان فارس از جانبازان دفاع مقدس به عیادت جانبازان اعصاب و روان در بیمارستان جنت شیراز رفتند.
کد خبر: ۹۳۷۶۵۴۸
|
۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، به مناسبت هفته گرامیداشت دفاع مقدس اقشار سپاه فجر استان فارس به همراه تنی چند از مسئولین شهری و استانی از جانبازان اعصاب و روان بستری در بیمارستان جنت دیدار و عیادت کردند.
جانشین فرمانده سپاه فجر استان فارس در امور اقشار گفت: با فرا رسیدن هفته دفاع مقدس بر خود تکلیف دانستیم که با حضور در این مرکز درمانی یاد وخاطره این بزرگ مردان را که روزی مردانه در برابر تمام ناجوانمردان دنیا ایستادند و اجازه ندادند یک وجب از خاک این کشور مورد تصرف دشمن قرار گیرد گرامی بداریم.
سرهنگ امیر جاهدی افزود: عزیزانی که امروز توفیق دیدارشان برای ماحاصل شد بهشتیانی هستند که بر کره خاکی زیست می کنند.
وی با بیان اینکه فلسفه و منطق این رزمندگان برای حضور در جبهه های حق علیه باطل برافراشته نگاه داشتن پرچم اسلام وحفظ عزت غیرت وناموس مردم شریف ایران بود اظهار داشت: این بزرگواران پیگیری آرمان خود را به قیمت سالها تحمل رنج وبیماری ناشی از جراحات حضور در میدان های نبرد به جان خریدند.
جاهدی تاکید کرد: آن روزها این عزیزان بابذل جان ،مال و آبروی خود برای بقای ما کم نگذاشتند وامروز وظیفه همه مسئولین ومردم است که جانبازان را تاج سر خود قرار داده واجازه ندهند که با کمبودها وکم مهری ها غم برچهره واشک در چشمان بزرگمردان این سرزمین حلقه زند.
وی گفت: سرکشی وعیادت از این ولی نعمتان نباید به ایام و مناسبت های خاص همچون هفته دفاع مقدس باشد بلکه مسئولین در هر مسند وجایگاه باید اولویت برنامه ای خود را توجه به این عزیزات در جهت رفع کمبودها قرار دهند.
جانشین فرمانده سپاه فجر در پایان ضمن تقدیر از زحمات کادر درمان بابت تحمل مشقت پرستاری از جانبازان عنوان داشت: قطعا اجر این ایثارگران در بارگاه الهی محفوظ و مورد توجه خاص شهدا بخصوص جانباز روز عاشورا و سرزمین کربلا حضرت قمر بنی هاشم(ع) قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها