نماینده ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان:
حجت الاسلام جعفر نژاد نماینده ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان گفت: تمامی دشمنان این انقلاب در جنگ تحمیلی با تمام تجهیزات به میدان آمدند تا انقلاب نو پای ما را شکست دهند.
کد خبر: ۹۳۷۶۶۶۱
|
۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، همزمان با چهل ویکمین سالگرد8 دفاع مقدس زنگ ایثار و مقاومت در مدرسه امام محمد غزالی با حضور نماینده ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان و معاون ناحیه دو آموزش و پرورش و جمعی از مسوولین برگزار گردید.

حجت الاسلام علی جعفرنژاد مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان در این مراسم اظهار داشت: تقارون هفته دفاع مقدس با شروع سال تحصیلی اتفاقی بسیار مبارک است، چرا که اول مهرماه، آغاز تربیت و آموزش است و آغاز دفاع مقدس هم از اول مهرماه بود و این شد که مدرسه تحصیلی با مدرسه عشق همزمان شد و این حسن اتفاقی در تاریخ این مملکت است.

وی عنوان داشت: یکی از ساحت های که یک دانش آموز تمام ساحتی باید با آن آشنا باشد تغییر و تحولی است که در مورد کشور در دنیا اتفاق می افتد.

جعفر نژاد با اشاره به اینکه در جنگ تحمیلی ما آغازگر جنگ نبودیم عنوان داشت: رژیم بعثی عراق با پشتیبانی کشورهای استعمار گر دنیا و با تمام تجهیزات با ما که نظامی نو پا بودیم وارد جنگ شد.

نماینده ولی فقیه در سپاه کردستان گفت: دشمن با محاسباتی که پیش خود کرده بود و با فرض اینکه میتواند در عرض 3 یا 4 ماه کشور ما را به تسخیر بگیرد با ما وارد جنگ شد اما اراده اللهی چیزی غیر از محاسبات دشمن بود و ما با توکل بر خدا و رشادت رزمندگان توانستیم پیروز این جنگ شویم و حقانیت خود را به تمام جهان ثابت کنیم.

جعفر نژاد عنوان داشت: تمامی دشمنان این انقلاب در جنگ تحمیلی با تمام تجهیزات به میدان آمدند تا انقلاب نو پای ما را شکست دهند تا ما امروز وجود نداشته باشیم اما کشور ما مقتدر تر از هر وقتی امروز زنده و پویا در تمامی عرصه های مختلف توانست در مقابل دشمنان بایستد و حرف اول در منطقه را بزند.

وی گفت: با اینکه کلمه جنگ واژه ای مبارکی نیست اما ما هر سال شروع جنگ تحمیلی با کشورمان را جشن خواهیم گرفت چرا که میخواهیم حقانیت خود و چگونه مورد تجاوز قرار گرفتن ملت و کشور ایران را به جهانیان ثابت کنیم وتمامی مجاهدت و رشادت های رزمندگان و شهدایی که با گذشت از جان شیرین خود استقلال و امنیت امروز کشور را به ارمغان آوردند در تاریخ این کشور ثبت و ضبط کنیم.

نماینده ولی فقیه در ادامه افزود: امروز کشورهای منطقه با همه کوچک بودنشان با تعصی و الگوگیری از انقلاب اسلامی و مقاومت در 8 سال دفاع مقدس در برابر کشورهای استعمارگر ایستاده اند و این از افتخارات بزرگ برای ایران اسلامی است.

وی اظهار داشت: امروز دشمن جبهه نبرد را عوض کرده است و با به راه انداختن جنگ اقتصادی و جنگ روانی در مقابل ما ایستاده است تا با فشار اقتصادی و تحریم ها کشور ما را به زانو در آورد اما حضور و موفقیت ما در تمامی صحنه ها به آنان ثابت کرده است که فشارهای اقتصادی آنان تاثیر گذار نبوده است.

در ادامه این مراسم محمد سعید کنعانی مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو سنندج با تبریک به مناسبت سالگرد 8 سال دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی جدید به تمامی دانش آموزان اظهار داشت: شهدا و رزمندگان ما در 8 سال دفاع مقدس جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند تا ما امروز در امنیت و آرامش زندگی کنیم.

وی با اشاره به اینکه شیوع ویروس کرونا حوزه تعلیم و تربیت را بیشتر از هر حوزه دیگری تحت تاثیر خود قرار داد عنوان داشت: امیدواریم با پیگیری و رعایت پروتکل های بهداشتی شاهد بازگشای تدریجی درمدارس برای جلوگیری از هرنوع آسیبی شویم .

کنعانی بیان کرد: یک دانش آموز باید در مدرسه تربیت اجتماعی؛ کار گروهی، تربیت سیاسی، اقتصادی، علمی و فناوری را یاد بگیرد تا بتواند در آینده فردی ارزشمند و تحصیل کرده برای جامعه باشد.

وی افزود: امروزه آموزش رسانه ای توسعه بسیاری پیدا کرده است و وقتی یک دانش آموزان در فضای مثبت و مناسب قرار می ‌گیرند، عملکرد بهتری خواهند داشت و روند یادگیری ‌شان نیز بهبود پیدا خواهد کرد.

در پایان این مراسم 150 بسته لوازم تحریر از طرف بسیج دانش آموزی بین دانش آموزان کم بضاع و بی بضاعت در سطح استان توزیع گردید.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات