خبرهای داغ:
همدان-مجمع علوی و فاطمی سازمان بسیج دانش آموزی استان همدان به مناسبت هفته دفاع مقدس بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۳۷۶۶۹۵
|
۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۶

بیانیه مجمع علوی و فاطمی استان همدان به مناسبت هفته دفاع مقدسبه گزارش خبرگزاری بسیج، مجمع علوی و فاطمی سازمان بسیج دانش آموزی استان همدان به مناسبت هفته دفاع مقدس بیانیه‌ای صادر کرد.

متن بیانیه به شرح ذیل است:

یا ایها الذین آمنو ان تنصرو الله ینصرکم و یثبت اقدامکم (سوره محمد آیه ۷)

هفته دفاع مقدس یادآور حماسه عظیمی است که با ایثار، فداکاری و سلحشوری رزمندگان اسلام، افسانه شکست ناپذیری و سلطه‌گری قدرت‌های جهانی به ویژه آمریکای جنایتکار را باطل و برتری ایمان و اراده ملت نستوه و استوار ایران را به عنوان یکی از عبرت‌های بزرگ تاریخ معاصر اثبات کرد.

هشت سال دفاع مقدس یکی از مقاطع تاریخی بزرگ، آموزنده و الهام بخش است که هرگز نباید مورد غفلت قرار گیرد. این رویداد عظیم با آثار و برکت بی‌شمار خود به منزله گنجینه‌ای ارزشمند و هویت‌ساز، بایستی برای همیشه زنده و هدایت بخش نسل‌های این سرزمین قرار گیرد.

رشادت‌های بی‌بدیل دانش آموزان و جوانان، از خودگذشتگی و ایثار فرماندهان، یک رنگی و یکدلی آحاد ملت، تبعیت محض از فرامین رهبری، توکل به خدای متعال و باور به توانمندی‌های خود رمز پیروزی ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس بود .

مجمع علوی و فاطمی استان همدان، ضمن آرزوی علو درجات برای امام راحل (قدس سره) و شهدای دفاع مقدس، انقلاب و مدافعان حرم و سلامت، به ویژه سردار دلها حاج قاسم سلیمانی، سالروز دفاع مقدس را که باعث مجد و عظمت و اقتدار اسلامی گردید، به همه خالقان و حماسه آفرینان دفاع مقدس و دانش‌آموزان استان همدان، تبریک و تهنیت عرض نموده و همگان را به درس‌آموزی از افتخارات، عزت آفرینی و دستاوردهای این حماسه عظیم فرا می‌خواند .

سازمان بسیج دانش آموزی سپاه انصارالحسین علیه السلام استان همدان

انتهای پیام/

ارسال نظرات