خبرهای داغ:
خمینی شهر
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه مقاومت بسیج خمینی شهر
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه مقاومت بسیج خمینی شهر گفت: هفته ای سراسر نور و خیر و برکت دفاع مقدس را به سربازان ولایت تبریک عرض می کنم.
کد خبر: ۹۳۷۶۷۰۰
|
۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از خمینی شهر؛ مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه مقاومت بسیج خمینی شهر حجت الاسلام سیدهانی موسوی در برنامه گرامیداشت روز سرباز سپاه خمینی شهر که در حسینیه ثارالله برگزار گردید، گفت: هفته ای سراسر نور و خیر و برکت دفاع مقدس را به سربازان ولایت تبریک عرض می کنم.

وی افزود: اگر امت اسلامی در دوره ای مورد هجمه قرار بگیرد وظیفه عمومی مومنین است که دفاع نماید و مومنین از ملامت و سرزنش دیگران خوف و ترسی به خود راه نمی دهند.

موسوی تاکید کرد: فضل الهی در سایه تلاش و زمینه سازی افراد فراهم می شود و افراد بهره مند می شوند؛ این مشیت الهی است که فضل خود را به افراد شایسته می دهد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه مقاومت بسیج خمینی شهر گفت: یکی از دلایل دین گریزی شریف نبودن مدعیان دینداری در جامعه می باشد؛ آنهایی که نماد دینداری هستند اگر عملکرد بدی داشته باشند افراد جامعه از دینداری دوری کرده و فرار می کنند.

موسوی گفت: راهی که در آن هستیم خون ها و جان های زیادی برایش تقدیم شده است و ما افتخار پوشیدن لباس سربازی از آن را برتن کرده ایم و توفیق الهی بوده و قدر بدانیم و از آن حفاظت و سربازی نماییم.

وی در پایان گفت: سربازان ایران اسلامی در همه ادوار این انقلاب اسلامی با هدف الهی در تمامی صحنه ها حضور فعال داشته و دارند؛ از دفاع مقدس تا سایر عرصه ها خدمت رسانی و کمک به مردم کرده و می کنند.  

ارسال نظرات
پر بیننده ها