خبرهای داغ:
همایش میقات صالحین با حضور پرشور بسیجیان، مربیان و متربیان حلقه های تربیتی صالحین به مناسبت هفته دفاع مقدس در میعادگاه نمازجمعه شهرستان نطنز برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۷۶۷۷۶
|
۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از نطنز همایش میقات صالحین در سومین روز از هفته دفاع مقدس با حضور پرشور بسیجیان، مربیان و متربیان حلقه های تربیتی صالحین در میعادگاه نمازجمعه  این شهرستان برگزار شد.

این همایش با حضور حلقه های نوجوان و جوان پایگاه های  تابعه ناحیه مقاومت بسیج نطنز با هدف افزایش کمی و کیفی حلقه های صالحین، حفظ انسجام، گرامیداشت هفته دفاع مقدس، افزایش بصیرت  برگزار شد.

سرهنگ  پاسدار علیرضا شبانی زاده فرمانده سپاه ناحیه نطنز در جمع بسیجیان اظهار کرد: هفته دفاع مقدس بهترین فرصت برای تبیین آرمان های شهدا و بازخوانی وصیت نامه ها و سفارش های شهداست و فعالیت در صالحین فرصت ارزشمندی به جهت گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در بین نوجوانان وجوانان می باشد.

شبانی زاده  با اشاره به جان فشانی های شهدا در راه حفاظت از انقلاب گفت: شهدا پیرو خالص ولایت بودند و همین رمز پیروزی و سربلندی آنها در مسیر جهاد وشهادت بود.

شبانی زاده در پایان  از رشادت ها و شجاعت های شهدا، ایثارگران و جانبازان یاد کردند و افزودند: اقتدار، امنیت و آرامش خود را از شهدا داریم و باید همانند شهدا ولایت مدار باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها