خبرهای داغ:
سرهنگ حیدری گفت: سربازان حافظ نظام اسلامی با روحیه ایثار و خدمت، مورد حمله استکبار جهانی و دشمنان داخلی و خارجی و دشمنان نفوذی هستند. ما باید بصیرت شناخت دوست یا دشمن را در نظام اسلامی داشته باشیم.
کد خبر: ۹۳۷۶۸۵۰
|
۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، سرهنگ علیرضا حیدری، فرمانده سپاه ناحیه امام حسن مجتبی(ع) قزوین؛ ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و اربعین حسینی در جمع سربازان اظهار کرد: ما جاماندگان از سفر اربعین می‌توانیم با اربعینی کردن فضای شهر، خانه و دلهایمان، خود را آماده بهره مندی از این ایام کنیم.

وی گفت: اگر ما امروز در آرامش و راحتی زندگی و فعالیت می‌کنیم مدیون خون پاک شهدا و دلاورمردی های رزمندگان و آزادگان هشت سال دفاع مقدس هستیم.

این مسئول نظامی یادآور شد: بیش از ۶۰ کشور در سراسر جهان همراه استکبار جهانی و رژیم بعث عراق برای نابودی نظام نوپای جمهوری اسلامی ایران تمام تلاش خود را کردند.

وی افزود: شهید بهنام محمدی در زمان جنگ تحمیلی و روز های آغازین تجاوز نیروهای تا دندان مسلح حزب بعث عراق در مقابل دشمن جنگید و مقاومت کرد.

وی با ذکر گوشه ای از وصیتنامه شهید بهنام محمدی گفت: شهید بهنام محمدی در وصیتنامه کوتاه خود می‌‌نویسد: هر لحظه درانتظار شهادت هستم. از بچه ها می خواهم امام را تنها نگذارند و خدا را فراموش نکنند. چقدر این نوجوان ۱۳ ساله بصیرت دارد که چه کسانی به کشور خیانت می‌کنند و لازم است ما آنها را بشناسیم. متاسفانه جوانانی داریم که با تاثیرپذیری غلط از فضای مجازی و فرهنگ غرب، مسیر درست زندگی را فراموش کرده اند.
 
سرهنگ حیدری خاطرنشان کرد: این جوان چنان خود را پاک کرده وبا خدا ارتباط داشته و نمازهای اول وقتش فراموش نشده و به این حد از معنویت رسیده که منتظر شهادت است. مگر می‌شود شما جوان باشی اما در آرزوی مرگ باشی، او به این درجه از اخلاص رسیده و این یکی از شاخصه های اخلاقی شهداست.
 
فرمانده سپاه ناحیه امام حسن مجتبی(ع) قزوین اضافه کرد: آنهایی که در مرزها، مقابله با گروهک‌های تروریستی و در سوریه برای حفظ نظام و انقلاب اسلامی با تمام وجود و با روحیه ایثار برای مردم خدمت می‌کنند، مورد حمله استکبار جهانی و دشمنان داخلی و خارجی و دشمنان نفوذی قرار می‌گیرند. ما باید این بصیرت را داشته باشیم تا کسانی که  به کشور خدمت یا در راستای اهداف دشمنان خیانت می‌کنند را بشناسیم.

این مسئول نظامی اظهار کرد: اگر می خواهید در زندگی شخصی خود عاقبت بخیر شوید در مسیر شهدا حرکت کنید. سرنوشت افرادی که سراغ موارد غیراخلاقی رفتند را بررسی کنید و ببینید آیا عاقبت بخیر شدند. اگر خدا را ناظر بر تمامی اعمال خود بدانیم جلوی خیلی از گناهان گرفته می‌شود. در تمامی عرصه های زندگی خدا را ناظر بر اعمالتان ببینید و او را فراموش نکنید.

در پایان این دیدار، از سوی فرماندهی سپاه ناحیه امام حسن مجتبی(ع) قزوین، به مناسبت هفته دفاع مقدس ۱۰ روز از اضافه خدمت سربازان ناحیه امام حسن(ع) بخشیده شد و به سربازانی که اضافه نداشتند سه روز مرخصی تشویقی اختصاص یافت.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها