به همت حوزه مقاومت بسیج خواهران بمپور صورت گرفت:

دیدار با خانواده شهید رسول بخش نارویی

ایرانشهر/ به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس با خانواده شهید رسول بخش نارویی با حضور فرمانده حوزه مقاومت بسیج برادران بخشدار بخش کلاتان روستای شم از توابع بمپور دیدار شد.
کد خبر: ۹۳۷۶۸۵۸
|
۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۰

به گزارش خبرنگار بسیج از ایرانشهر، خواهر پاسدار مردانی فرمانده حوزه مقاومت بسیج فاطمه الزهرا بمپور درگفتگو باخبرگزاری بسیج از ایرانشهر گفت: شهدا با ایثار و فداکاری امنیت را به ما هدیه دادند.

مردانی افزود: اولاد صالح زینت دنیا و آخرت است و جایگاه مادران و پدران شهید در پیش خداوند، متعالی است.

وی با بیان اینکه مسئولان و مردم ایران اسلامی همواره قدردان رشادتهای شهدا هستند؛ افزود: سعادت واقعی را شهدا درک کرده اند چرا که با جهاد در راه حق به دیدار معبود خود شتافتند.

این مسئول تصریح کرد: مادر شهید دست کمی از مقام خود شهید ندارد. فقط مادرانی که فرزند از دست داده اند می دانند که همراه فرزند نیمی از جان و پیکر آن ها هم به زیر خاک خواهد رفت. مادران شهدا وقتی فرزندشان شهید می شود، از نظر من خود نیز آسمانی شده و قسمتی از بهترین درجات بهشت نصیب آن ها می شود.

مردانی بیان کرد: مادران شهدا نماد صبر، شجاعت، پایداری هستند و امروز جامعه ما مدیون فداکاری های این بزرگواران است.

در پایان فرمانده حوزه مقاومت بسیج خواهران بمپوراظهار کرد: امروز آرامش و امنیت کشور را مدیون نثار خون این شهدا هستیم و هرچه را که کشور ما دارد و هرچه در آینده بدست بیاورد به برکت خون شهدا ی عزیز هستیم

ارسال نظرات
آخرین اخبار