به همت حوزه بسیج شهید زین الدین فراهان؛

برگزاری مسابقه کتابخوانی به صورت مجازی با عنوان "سلام بر ابراهیم" ویژه هفته دفاع مقدس و اربعین حسینی

به همت حوزه بسیج شهید زین الدین فراهان؛ مسابقه فصلی کتابخوانی به صورت مجازی با عنوان "سلام بر ابراهیم" ویژه هفته دفاع مقدس و اربعین حسینی در حال برگزاری است.
کد خبر: ۹۳۷۶۹۰۳
|
۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۰

برادر پاسدار علی رجبی فرمانده حوزه بسیج شهید زین الدین فراهان در گفتگو با خبرگزاری بسیج از فراهان گفت: حوزه شهید زین الدین در راستای رسالت فرهنگ کتابخوانی در هر فصل، به یک موضوع ویژه می پردازد.
وی ادامه داد: در فصل قبل با هدف تبیین و شناخت "غدیر" به این موضوع پرداختیم و در این فصل "شهید ابراهیم هادی" را به عنوان یکی از ناب ترین سوژه ها انتخاب کردیم.
فرمانده حوزه شهید زین الدین فراهان تصریح کرد: "شهید ابراهیم هادی" به خاطر شخصیت اثرگذاری که در بین اقشار مختلف مردم دارد سوژه جذاب برای علاقه مندان به مطالعه است.
رجبی ادامه داد: با توجه به همزمانی اربعین حسینی با هفته دفاع مقدس این فرصت را غنیمت شمردیم تا از خاطرات "شهید ابراهیم هادی" در این برهه زمانی به زیبایی بهره ببریم.
وی افزود: در مرحله اول فایل پی دی اف کتاب تهیه و سایت ویژه جهت آزمون طراحی شده است.
فرمانده حوزه بسیج زین الدین گفت: نکته ای که خیلی مورد توجه است شرکت بیش از ۵۰۰ نفر در دو روز اول مسابقه است که از سراسر کشور شرکت نمودند، و این مسابقه تا پایان هفته دفاع ادامه دارد.

گفتنی است مسابقه فصلی کتابخوانی به صورت مجازی با عنوان "سلام بر ابراهیم" ویژه هفته دفاع مقدس و اربعین حسینی در حال برگزاری است.

جهت شرکت در مسابقه وارد لینک زیر شوید

https://b2n.ir/basij.farahan

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار