فرمانده سپاه ناحیه ملایر:

اقتدار امروز ما مرهون رشادت‌های رزمندگان در دوران مقدس است

ملایر-فرمانده سپاه ناحیه ملایر با بیان اینکه اقتدار امروز ما مرهون رشادت‌های رزمندگان اسلام و میهن عزیزمان در دوران مقدس است، گفت: این رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌ها هیچ‌گاه از اذهان ملت شریف ایران پاک نمی‌شود.
کد خبر: ۹۳۷۶۹۰۴
|
۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۴

اقتدار امروز ما مرهون رشادت‌های رزمندگان در دوران مقدس استسرهنگ سیدجواد حسینی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر با تبریک هفته دفاع مقدس اظهار داشت: هفته دفاع مقدس امسال با شعار «ما مقتدریم» آغاز شد.

وی با بیان اینکه اقتدار امروز ما مرهون رشادت‌های رزمندگان اسلام و میهن عزیزمان در دوران مقدس است، گفت: این رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌ها هیچ‌گاه از اذهان ملت شریف ایران پاک نمی‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر عنوان کرد: در ایام دفاع مقدس روزگاری رقم خورد که کشور اسلامی ما در برابر تمام تهدیدات دشمن بیمه شد.

وی افزود: تمام نوشته‌ها، فیلم‌ها و مستندات که رزمندگان و هنرمندان به تصویر می‌کشند ذره‌ای کوچک از آن ایام مقدس است و این دریایی بیکران هنوز گنجینه‌های کشف نشده در خود دارد.

حسینی با اشاره به اینکه دفاع مقدس یکی از درخشان‌ترین صحنه‌های نقش آفرینی ملت مسلمان ایران است، گفت: دفاع مقدس هنوز ناگفته‌های بسیاری دارد که لازم است بیان شود تا نسل‌های آینده با ایثار و فداکاری‌های رزمندگان آشنا شوند.

وی بیان داشت: دوران دفاع مقدس یک دانشگاه بود براي همه کساني که اين توفيق را پيدا کردند و به فرمان امام (ره) به جبهه رفتند.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر گفت: امروز امنیت کشور مرهون ایثار و از خودگذشتگی رزمندگان و شهدای آن دوران طلایی است، کسانی که با دست خالی و توکل و توسل به امام شهید خود حضرت عبدالله حسین (ع) درسی به دشمنان دادند که اکنون هم دشمن جرات ندارد نگاه چپ به ممکلت اسلامی ما بکند.

وی افزود: به پاس گرامیداشت این هفته غرورآفرین سپاه ناحیه ملایر بیش از 100 عنوان برنامه مختلف تدارک دیده است که در سطح شهرستان اجرایی می‌شود.

حسینی ادامه داد: از جمله این برنامه‌ها دیدار با امام جمعه، رژه اقتدار، غبارروبی و عطرافشانی گلزارشهدا و ... است.

وی عنوان کرد: توزیع بیش یک هزار سبد معیشتی توسط بسیجیان شهرستان، برگزاری یادواره‌های آبروی محله، گرامیداشت روز سرباز و همایش کوهپیمایی با حضور بازنشستگان نیروهای مسلح و تجلیل از ایثارگران دوران دفاع مقدس نیز از دیگر برنامه‌ها است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات