سردار پورشمسی با بیان اینکه بنیانگذار بسیاری از علوم دنیا، ایرانی ها بودند، گفت: دانش آموزان یزدی می توانند ابعاد گسترده علمی دنیا را بشکافند.
کد خبر: ۹۳۷۶۹۱۵
|
۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، سردارضا پورشمسی صبح امروز در جمع دانش آموزان یزدی با بیان اینکه دانش آموزان آینده سازان نظام جمهوری اسلامی ایران هستند، گفت: در این دنیا وقتی مدیریت راهبردی را می‌خواهند تعریف کنند، بیان می‌کنند که کشوری در مدیریت راهبردی موفق عمل کرده که تمام مولفه‌های قدرت را اعم از قدرت سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، تکنولوژی و ایدئولوژی را در برگیرند.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد اضافه کرد: ما اگر بخواهیم جمهوری اسلامی ایران یک کشور موفق و روبه پیشرفت را داشته و مشکلات اقتصادی و اجتماعی را شاهد نباشیم باید مولفه‌های متعددی را بکار بگیریم و از ظرفیت‌های ایدئولوژیک و باور‌های دینی و علمی بهره ببریم.

وی با تاکید بر اینکه بنیانگذار بسیاری از علوم و اکتشافات علمی دنیا توسط ایرانی‌ها اتفاق افتاد، عنوان کرد: بسیاری از علوم دنیا مثل نجوم، طب، شیمی و ... را دانشمندان ایرانی کشف و به دنیا عرضه کردند.

پورشمسی اعلام کرد: ادامه داد: اطمینان داریم که دانش آموزان نخبه استان یزد می‌توانند ابعاد گسترده علمی دنیا را بشکافند و به دانشمندان فاخری تبدیل شوند، زیرا در شرایط فعلی و امکانات محدودی که در دسترستشان است توانسته اند مقامات علمی بسیار خوبی را در سطح کشور به دست آورند.
ارسال نظرات