سیب وسوران/ در راستای گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیب و سوران و دیگر مسئولین ادارات زنگ مهر و مقاومت در دبیرستان نمونه عفاف نواخته شد.
کد خبر: ۹۳۷۶۹۵۶
|
۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۹

به گزارش خبرنگار بسیج در شهرستان سیب و سوران عیسی مهربانی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیب و سوران گفت: همه‌ی شما میتوانید در کشورتان نقش پیدا کنید. یک روز نقش، نقش «حسین فهمیده» بود؛ یک روز نقشهای دیگر است.

وی افزود: در زمینه‌ی مسائل دینی، مسائل فرهنگی، مسائل سیاسی، مسائل اخلاقی، آینده‌نگری، امیدبخشی، نشاط دادن به محیط پیرامون خود و تعبّد و تقیّد و پایبندی به شریعت اسلامی -که سرمایه‌ی سربلندی فرد و جامعه است- میتوان مجاهدت کرد. البتّه در آنها، دادنِ جان مطرح نیست؛ امّا همّت و اراده و تصمیم لازم دارد.

وی ادامه داد: همه میتوانید در مدارس، در دانشگاه‌ها، در محیطهای کار و غیره، نقش ایفا کنید. جوانِ زنده و بانشاط و پُرامید و پاکدامن، میتواند یک تاریخ را بیمه کند. به همین جهت است که روی جوانان کشورهای دنیا، صهیونیست‌ها و استعمارگران و کمپانی‌داران عالَم، سالها کار و تلاش کردند تا شاید بتوانند نسلهای جوان را فاسد کنندو

مهربانی گفت: اراده و امید را از آنها بگیرند؛ آینده را در چشم آنها تیره و تار کنند؛ آنها را به آینده مأیوس نمایند و دچار مشکلات عصبی و اخلاقی کنند. آنچه در دنیا میبینید، تصادفی نیست.

ارسال نظرات