خبرهای داغ:
فرمانده سپاه بوکان:

با روحیه جهادی باید برای نجات اقتصاد کشور تلاش کنیم

فرمانده سپاه بوکان گفت: باید با روحیه جهادی برای نجات اقتصاد کشورمان تلاش کنیم.
کد خبر: ۹۳۷۶۹۹۷
|
۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۳

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوکان، حسین جمشیدی امروز در آئین بهره برداری از پروژه آب‌رسانی به روستای اوینجی بوکان که با حضور جمع کثیری از مسئولان شهرستانی برگزار شد، اظهار کرد: این پروژه به همت و تلاش قرارگاه محرومیت زدایی حمزه سیدالشهدا، بسیج سازندگی سپاه شهداء و سپاه بوکان به سرانجام رسید.

فرمانده سپاه شهرستان در سخنانی هفته دفاع مقدس را گنجینه پیشرفت و ایستادگی دانست و گفت: بدون تردید امروز که ما توانستیم در بسیاری از عرصه ها در جهان سرآمد باشیم نشأت گرفته از تلاش های جوانان ما در دوران دفاع مقدس است.

این مسئول تصریح کرد: سپاه از همان روزهای تشکیل که مصادف شد با دفاع مقدس تا به امروز جدای از تلاش برای حفظ امنیت کشور در همه زمینه ها محرومیت زدایی را نیز در دستور کار خود قرار داده است.

وی ادامه داد: مسئولان شهرستانی نیز که در کنار سپاه در عرصه محرومیت زدایی فعالیت می‌کنند، باید به خود ببالند، زیرا هر کاری که برای این مردم انجام بدهیم، بی تردید نزد خداوند منان اجر ماندگار دارد.

این فرمانده دوران مقدس افزود: اگر یک روز مردم روستا دست از کار بکشند بی شک اقتصاد کشور فلج خواهد شد پس باید با تمام وجود در رفع محرومیت این مردم پاک سرشت گام برداریم.

انتهای پیام

ارسال نظرات