زابل/ عظمت امروز ایران اسلامی مرهون جانفشانی جوانان عزیز در جبهه های حق علیه باطل است
کد خبر: ۹۳۷۷۰۴۱
|
۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۲

به گزارش خبرنگار بسیج از زابل،  به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس یادواره شهدای پایگاهی در حوزه مقاومت بسیج الغدیر زابل برگزار شد.

  سرهنگ حسینی فرمانده سابق ناحیه زهک در یادواره پایگاهی حوزه الغدیر با اشاره به برگزاری این یادواره گفت: مقام معظم رهبری اجر و قداست برگزاری چنین جلساتی را هم ردیف شهادت می داند.

وی افزود: در چهل و دو سال گذشته از انقلاب اسلامی ، کشور و مردم ما همواره در تلاش ، مقاومت و مجاهدتی برای رسیدن به اهداف ترسیم شده از سوی امام امت بوده اند و دشمنان در تلاش هستند تا ما را از این راه باز دارند.

سرهنگ پاسدارحسینی بیان کرد: در ابتدای انقلاب و جنگ تحمیلی ، قدرت دشمن جند برابر بود اما بر خلاف تصور دشمن ، امروز تابلویی از شکست های پی در پی او پیش روی ما است.

این مسئول با بیان اینکه امروز سردار میرحسینی و سردار فارسی بنیانهای افتخار این سرزمین شدند که روزی بر قلب نیروهای تحت امر خود حکومت می کردند اظهار داشت: عظمت امروز ایران و خفت دشمنان انقلاب مرهون جانفشانی جوانان عزیز مادر جبهه های حق علیه باطل است وی بابیان اینکه دشمنان ما با تجهیز گروهکهای معاند از جمله القاعده ، داعش و دیگر گروها کمر به نابودی انقلاب و عدم نفوذ گفتمان انقلاب اسلامی ایران اسلامی بسته اند.

وی خاطرنشان کرد: شهید حججی وشهید برجسته سنی مذهب از دل بلوچستان نسل جدید نسل جدید و رویش انقلاب محسوب می شوند که جبهه و جنگ را ندیده اند حسینی گفت خط مقاومت در کشورهای مسلمان با صلابت هرجه تمام تر پیش میرود و این الهام گرفته از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است.

ارسال نظرات