خبرهای داغ:
مرتضی امیرحاجلو
مسئول نمایندگی ناحیه مقاومت بسیج چادگان:
حجت الاسلام والمسلمین صابر بهرامی گفت: انتقال پیام دفاع مقدس به جوانان امروزی و ذکر فداکاری و مجاهدت رزمندگان دوران دفاع مقدس موجب زنده نگه داشتن و پویایی اسلام و انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۹۳۷۷۱۳۵
|
۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از چادگان، مسئول نمایندگی ناحیه مقاومت بسیج چادگان، طی مصاحبه ای به مناسبت هفته دفاع مقدس به خبرنگار بسیج گفت: شهیدان و رزمندگان در هشت سال جنگ تحمیلی با فداکاری و از جان گذشتگی خود به جهانیان و از جمله امت اسلامی نشان دادند که اگر همگی با سلاح ایمان و اراده و با توکل به خدا در برابر دشمنان بسیج شوند مستکبران شکست می خورند.

حجت الاسلام والمسلمین صابر بهرامی، انتقال پیام دفاع مقدس به جوانان امروزی را ضروری دانست و افزود: ذکر فداکاری و مجاهدت رزمندگان دوران دفاع مقدس موجب زنده نگه داشتن و پویایی اسلام و انقلاب اسلامی و بیانگر آمادگی و حفظ قدرت دفاعی ملت قهرمان ایران است.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس هویت ملی ماست افزود: حفظ این هویت ارزشمند و شناساندن آن به نسل جوان و جامعه امروزی باید در دستور کار همه مسئولین قرار گیرد و با نشست ها و برنامه های فرهنگی و یادواره های شهدا تلاش کنیم که ایمان و اخلاص در جوانان موج زند. امروز وظیفه ما مسئولین است که نام و یاد شهدا را زنده نگه داریم.

مسئول نمایندگی ناحیه بیان کرد: آن روزها جنگِ سخت بود و اکنون جنگ نرم است. دشمن در جنگ نرم افکار و اعتقادات و ارزش های جوانان و نوجوانان را نشانه گرفته است، ما باید باز هم همان راه و روشی که در دفاع مقدس که همان اتحاد، اخلاص و ایمان راسخ که باعث پیروزی شد را ادامه دهیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها