خبرهای داغ:
با حمایت کلینیک تخصصی صنعت یار بسیج،

افتتاح بزرگترین گلخانه هوشمند استان سمنان در شاهرود+تصاویر

شاهرود_ گلخانه دکتر پازوکی به عنوان بزرگترین گلخانه هوشمند استان سمنان در گرامیداشت هفته دفاع مقدس و با حمایت کلینیک تخصصی صنعت یار بسیج در روستای ابر افتتاح شد.
کد خبر: ۹۳۷۷۱۶۱
|
۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۳
به گزارش خبرنگار بسیج، در مراسم افتتاح این پروژه فرماندهی و مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه شاهرود، اعضای کلینیک صنعت یار شرق استان، مسئولین بسیج مهندسین کشاورزی، بسیج ادارات حوزه الحدید و بسیج کارگری الغدیر شهرستان و بخشدار بسطام و مسئولین شهرستانی حضور داشتند.
سرهنگ پاسدار محمد خوشقدم فرمانده سپاه شاهرود در آیین افتتاح این پروژه با اشاره به حمایت برنامه جهش تولید بسیج مهندسین کشاورزی شاهرود و کلینیک صنعت یار بسیج مهندسین صنعت و همراهی و حمایت بسیج ادارات این پرویه به بهره برداری رسیده است، گفت: حل مشکلات صنعتی و تولیدی و کشاورزی یکی از اولویت‌های بسیج و سپاه در تحقق فرامین مقام معظم رهبری است و به فضل الهی در شهرستان شاهرود در سال گذشته بیش از ۳۰ مورد از مشکلات واحد‌های تولیدی و صنعتی و کشاورزی شهرستان با پیگیری کلینیک صنعت یار حل شده است.
دکتر پازوکی مسئول بزرگترین پروژه گلخانه هوشمند صیفی و سیزیجات استان سمنان نیز در این آیین از حمایت‌های بسیج و سپاه در شکل گبری این پروژه تقدیر و تشکر کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها