حجت الاسلام شهبازپو در یادواره شهدای منطقه عشایری سردشت گفت:شهدا با شهادت خود به حیات ملکوتی رسیدند.
کد خبر: ۹۳۷۷۱۸۵
|
۰۵ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ به استقبال از کنگره ملی ده هزار شهید جامعه عشایری کشور؛ یادواره شهدای سردشت با اجرا و سخنرانی فرزند شهید و خاطره گویی جانباز و یادگار هشت سال دفاع مقدس و حضور مسئولین و خانواده شهدا در سردشت برگزار شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عشایری استان در این برنامه ضمن تسلیت اربعین حسینی و بزرگداشت هفته دفاع مقدس گفت: شهادت طلبی رزمندگان اسلام به عنوان عامل مؤثر معنوی، از امتیازهای جبهه حق در برابر جبهه باطل بود.
وی افزود: شهدای ما تربیت یافتگان مکتب حسینی و نهضت عاشورا بودند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه  مقاومت بسیج عشایری استان در این برنامه ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و بزرگداشت دهه آخر صفر و اربعین حسینی از حضور خانواده شهدا در این برنامه تقدیر و تشکر کرد.
حجت الاسلام شهبازپو با اشاره به خاطره ای از شهید یوسف الهی و گریزی به آیه ۳۴ سوره انفال گفت: حیات انسان به دو بخش ملکی و ملکوتی تقسیم می شود و شهدا با شهادت خود به حیات ملکوتی رسیدند.
وی شرط رسیدن به حیات ملکوتی را مدیریت سه بخش فکر، میل و رفتار عنوان کرد و اظهار داشت: فکر گناه با اینکه گناه نیست اما از انسان سلب روزی می کند.
شهبازپو افزود: مرکز میل قلب انسان است و انسان باید مواردی و رفتاری مثل سوءظن را که موجب بسیاری از اختلافات می شود را کنار بگذارد.

ارسال نظرات