خبرهای داغ:
هفته دفاع مقدس/

با مدیریت دفاع مقدسی ما می توانیم از مشکلات کنونی عبور کنیم

حجت الاسلام والمسلمین نظری گفت: مشکلات زیادی در حال حاضر وجود دارد که در زمان جنگ هم همینگونه بود ولی رزمندگان ما با اخلاص،ایثار و معنویت توانستند بر مشکلات پیروز شوند.
کد خبر: ۹۳۷۷۱۹۹
|
۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی ، حجت الاسلام والمسلمین نظری فرد،مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه طبس در مراسم تجلیل از رزمندگان اداره کل راه آهن شرق طبس ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس ،رشادت ها و ایثارگری های رزمندگان جنگ تحمیلی گفت : مشکلات زیادی در حال حاضر وجود دارد که در زمان جنگ هم همینگونه بود ولی رزمندگان ما با اخلاص،ایثار و معنویت توانستند بر مشکلات پیروز شوند.

وی افزود:اگر ما بخواهیم مانند تمام دنیا جنگ های خود را گرامی بداریم باید پایان جنگ و ساگرد پیروزهای خود را گرامی بداریم در صورتی که ما شروع جنگ را گرامی می داریم و یکی از دلیل های آن این است که تمام دنیا متحد با عراق شده بودند تا انقلب ما را به شکست بکشاند و در مقابل ما تنها بودیم.

وی خاطر نشان کرد:دلیل این که ما جنگ تحمیلی را دفاع مقدس می نامیم به خاطر آن است که جنگ ما سرشار از معنویت بود و در آن اطاعت از ولی و دفاع از وطن دیده می شود،جنگ بود که برای ما ایثار ،اخلاص،معنویت به ارمغان آورد.

نظری یاد آور شد:در جنگ ، امداد غیبی زیادی برای ما اتفاق افتاد،در عملیات والفجر 8 به خاطر این که نیروها مجبور بودند از اروند عبور کنند برخی ها دچار سرماخوردگی شده بودند و سرفه می کردند،همین امر باعث معظلی شده بود که امکان لو رفتن عملیات می رفت ولی اینجا بود که قورباغه ها مامور شدند تا با سر و صدا زیاد مانع رسیدن صدای سرفه رزمندگان به دشمن شد و این گونه بود که ما پیروز میدان شدیم.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها