خبرهای داغ:

تجلیل از سربازان نمونه سپاه خراسان شمالی

معاون اجرایی سپاه حضرت جوادالائمه(ع) گفت: سربازان یکی از ارکان و ستون های نیروهای مسلح محسوب شده و اجرای بخش عظیمی از وظایف نیروهای مسلح بر دوش این قشر از جوانان کشور است.
کد خبر: ۹۳۷۷۲۲۲
|
۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۸

معاون اجرایی سپاه حضرت جوادالائمه(ع) گفت: سربازان یکی از ارکان و ستون های نیروهای مسلح محسوب شده و اجرای بخش عظیمی از وظایف نیروهای مسلح بر دوش این قشر از جوانان کشور است.

به گزارش خبرگزاری بسیج سرهنگ روح الله محمدی در آئین گرامیداشت تجلیل از سربازان نمونه سپاه که به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد، اظهارکرد: سربازان یکی از ارکان و ستون‌های نیروهای مسلح محسوب شده و اجرای بخش عظیمی از وظایف نیروهای مسلح بر دوش این قشر از جوانان کشور است.

محمدی افزود: جوانان برومند سرباز، ایثارگران مدافع حریم امنیت کشور در هشت سال دفاع مقدس نیز با حضور فعال و چشمگیر خود در کسوت مقدس سربازی آمادگی خود را برای دفاع از کیان اسلام عزیز و میهن اسلامی به منصه ظهور رساندند و با تقدیم هزاران شهید و جانباز، امنیت و آرامش را برای ملت شریف و فداکار ایران به ارمغان آورده‌اند.
محمدی ادامه داد: مهارت آموزی و ایجاد اشتغال جوانان در جبهه اقتصاد مقاومتی بهترین راه مقابله در جنگ اقتصادی دشمنان است.

سرهنگ محمدی افزود: سربازان سرمایه‌های ملی، آینده ساز و تصمیم گیران فردای کشور هستند و از ارزش و منزلت بالایی در بین نیرو‌های مسلح برخوردارند.

محمدی با ذکر این نکته که خون شهدای ما هیچوقت پایمال نخواهد شد، خاطرنشان کرد: دست الهی همواره یاریگر این نظام مقدس و انقلاب اسلامی خواهد بود.

وی با اشاره به محدودیت‌های تسلیحاتی ایران در دفاع مقدس، بیان داشت: امروز به لطف الهی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به این توانمندی رسیده است که هر موقع اراده کند دست بلند قدرتش را به نقاط مختلف دنیا برساند.

در پایان این مراسم پرنشاط و صمیمی از سربازان نمونه سپاه استان با اهدای جوایزی قدردانی شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها