فرمانده تیپ 36 انصارالمهدي(عج)استان زنجان:
فرمانده تیپ 36 انصارالمهدي(عج)استان زنجان با بيان اينكه معنویت در بین رزمندگان از مهم ترین ویژگیهای دوران دفاع مقدس بود،گفت:دوران دفاع مقدس اوج افتخارات ملت ایران است.
کد خبر: ۹۳۷۷۳۸۱
|
۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۱
به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛ سردار محمدرضا عباسی در گفت وگو با خبرنگار بسیج زنجان اظهار کرد: معنویت در بین رزمندگان از مهم‌ترین ویژگی‌های دوران دفاع مقدس بود.
 
دوران دفاع مقدس اوج افتخارات ملت ایران است

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی به ویژه شهدای دوران جنگ تحمیلی خاطرنشان کرد: دفاع مقدس فرصتی برای نمایش خالصانه‌ترین و زیباترین مناجات‌ها و دعا‌ها و زنده نگه داشتن یاد خدا در دل رزمندگان بود که آنان قدرت روحی برای تحمل سختی‌های نبرد را ارزانی بخشید.

این مقام مسئول با بیان اینکه هفته گرامیداشت دفاع مقدس باید هفته دفاع از ارزش‌ها و غیرت ایرانی باشد افزود: هفته دفاع مقدس نشانه غیرت ملت ایران در برابر زیاده خواهی‌های جهان و استکبار جهانی است.

سردار عباسی تاکید کرد: مثل همیشه لطف و عنایت خداوند شامل ملت مظلوم و مسلمان ایران شد و توطئه‌ای که برای براندازی اعتقادات و ارزش‌های این ملت طراحی شده بود باعث محکم‌تر شدن پایه‌های نظام و تزلزل در ارکان کفر گردید.

فرمانده تیپ ۳۶ انصارالمهدی (عج) در پایان خاطرنشان کرد: در دوران دفاع مقدس معنویات، چون اقیانوسی عظیم در میان ملت و در میان رزمندگان آن دوران موج می‌زد و نغمه‌های الهی لحظه‌ای از وزیدن باز ناایستادند و در هشت سال دفاع مقدس خداوند کریم لحظه‌ای عنایتش را از ملت ایران دریغ نکرد و محبت و برادری را در میان ملت افزوده کرد و رشد و آگاهی و توان رزمی و خود باوری را در میان ملتی موحد ما متبلور ساخت.
ارسال نظرات