خبرهای داغ:
مسلم امینی-خوانسار
مصاحبه با فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شاخص در خوانسار:
-عرض سلام و خداقوت دارم خدمت جناب آقای پدرام خوشابی و همچنین فرارسیدن چهل و یکمین سالگرد هفته دفاع مقدس را تبریک عرض می کنم. *بنده هم عرض سلام و ادب و احترام دارم خدمت شما.
کد خبر: ۹۳۷۷۴۱۱
|
۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۲

-عرض سلام و خداقوت دارم خدمت جناب آقای پدرام خوشابی و همچنین فرارسیدن چهل و یکمین سالگرد هفته دفاع مقدس را تبریک عرض می کنم.

*بنده هم عرض سلام و ادب و احترام دارم خدمت شما.

لطفا در ابتدای گفتگو به عنوان اولین سوال در خصوص دلیل شاخص شدن پایگاه مقاومت بسیج شهید مقیمی توضیحاتی را بیان بفرمایید.

*رمز موفقیت پایگاه شهید مقیمی: 1. اعتقاد و خلوص نیت   2. همدلی  3. داشتن روحیه ی انقلابی 

و در کنار آن پیاده کردن اهداف بسیج براساس گام دوم انقلاب از جمله ترویج معنویت وخلاق مداری، مطالبه گری،اقتصاد مقاومتی و فعالیت در تمام عرصه های 9گانه بسیج

و تربیت محور بودن پایگاه با وجود نیرو انسانی پویا وبا انگیزه در تمام برنامه های فرهنگی ، تربیتی ، نظامی ، فرهنگی و...

و پایداری و استمرار چندین ساله حلقه های صالحین در سنین مختلف

و متکی نبودن به امکانات و تجهیزات و استفاده از ظریفیت های موجود

- چه کسانی در راستای نمونه شدن پایگاه شما را یاری کردند؟

*همه بسیجیان پایگاه و شورای محترم پایگاه که با ایده ها و طرح ها و اجرایی کردن آنها ما را در عرصه های مختلف یاری میکنند و همچنین مساعدت های پرسنل و کادر حوزه بسیج شهید صادقی

- چند راهکار که می توانید در اختیار دیگر فرماندهان و مدیران بسیج قرار دهید تا آنها نیز در کارشان همچون شما موفق باشند را بیان بفرمایید ؟

*1.استفاده از تمام ظرفیت های موجود در محلات مرتبط  پایگاه که به آن بی توجهی میشود 2. تبدیل تهدید ها به فرصت ها 3. بکارگیری صحیح نیرو انسانی با نوجه به علاقه و دانش در شورای پایگاه

  1. بهره گیری از اصول جامعه شناسی و نیاز سنجی صحیح در ابعاد فرهنگی ، اجتماعی، سیاسی،اقتصاد محلات پایگاه

- چرا بسیج را برای فعالیت و کارکردن انتخاب کردید؟

*از انجا که در 9سالگی توفیق حضور در بسیج را پیدا کردم و با برنامه های بسیج آشنا شدم تلاش کردم تا در جهت رشد وکادر سازی در باب تعلیم و تربیت و زنده نگه داشتن راه شهدا  وامام شهدا ادامه دهنده این راه باشم.

- آیا پیشنهادی جهت تحقق اهداف والا، ارزشمند و همسو با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دارید که جای آنها در بسیج خالی باشد و در سطح شهرستان بتوان انجام داد؟

*خوشبختانه اکثر اهداف موجود در بسیج مورد توجه قرار گرفت . آنچه که به نظر میرسد در شهرستان کم رنگ شده است مسئله مطالبه گری است که تلاش کنیم از خوده پایگاه شروع کنیم.

- در پایان اگر صحبتی دارید که در سوال ها نبود بفرمایید؟

*انشاالله بتوانیم مهمترین بخش سند 10ساله بسیج که تعلیم وتربیت میباشد را با پایان یافتن این ویروس منحوس کرونا به جد ادامه دهیم.

- "با سپاس از شما و وقتی که در اختیار ما گذاشتید، حق نگهدارتان"

* در امان خدا

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
پر بیننده ها