حامد جعفری
توسط حوزه روح الله اهرم درهفته دفاع مقدس

دیدار و تجلیل از خانواده معظم شهیدان سید اکبر امیرزاده، ناصر عمرانی، علیباش حیدری

به مناسبت هفته دفاع مقدس از خانواده معظم شهیدان سید اکبر امیرزاده، ناصر عمرانی، علیباش حیدری توسط حوزه روح الله اهرم تقدیرشد.
کد خبر: ۹۳۷۷۴۱۲
|
۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۰

به گزارش خبرگزاری  بسیج از تنگستان،به مناسبت هفته دفاع مقدس از خانواده معظم شهیدان سید اکبر امیرزاده، ناصر عمرانی، علیباش حیدری توسط حوزه روح الله تقدیرشد.

حجت الاسلام پهلوزاده امام جمعه شهر اهرم دراین دیدارها ضمن  اشاره به اینکه فرهنگ دیدار با خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان باید در جامعه نهادینه شود، گفت: احترام جامعه نسبت به خانواد های معزز شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران نشان دهنده پایبندی به ارزش‌های ملی و مذهبی است ایشان ضمن تجلیل از تربیت مذهبی و مکتبی این شهیدان ، روایت زندگی این خانواده مکرم و شهدای ارزشمندی که به انقلاب تقدیم نموده اند را درس بزرگی برای جامعه و به ویژه خدمت گزاران و مسئولین نظام دانست.

سرهنگ پاسداراحمدحیدری فرمانده سپاه امام علی(ع)تنگستان نیز با تاکید بر اینکه تکریم شهدا و خانواده شهدا به عنوان یک فریضه و تکلیف بر همگان واجب است، افزود: در آموزه‌های دینی، سیره اهل‌بیت(ع) و سیره بزرگان بر تکریم خانواده شهدا تاکید شده و باید به عنوان یک فریضه به آن نگاه کرد.

فرمانده سپاه امام علی(ع)تنگستان امنیت، آرامش و اقتدار امروزه نظام اسلامی را مرهون جانفشانی شهیدان دانست و تاکید کرد: شهیدان والامقام٫ دفاع از میهن و اسلام را بر رفاه خود و خانواده ترجیح دادند و تمام توان و هستی خود که جانشان بود را در طبق اخلاص گذاشتند و برای اسلام تقدیم کردند.

درپایان از خانواده معظم شهدا به رسم هدیه ،لوح سپاس تقدیم  گردید.

پایان خبر/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار