فرمانده حوزه مقاومت بسیج ادارات سراوان ؛

جنگ اقتصادی تقابل ایران اسلامی با استکبار جهانی است

سراوان/ فرمانده حوزه بسیج ادارات سراوان گفت: دفاع مقدس ثابت کرد با رهبری الهی و همراهی امت فداکار و مسلمان،می توان بدون داشتن سلاح های پیشرفته و غیرمتعارف، استراتژی های ابرقدرت ها را با شکست روبرو ساخت.
کد خبر: ۹۳۷۷۵۳۲
|
۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۴

سرهنگ پاسدارغلام رضا فراهی در گفتگو با خبرنگار بسیج در سراوان ضمن تبریک به مناسبت هفته دفاع مقدس گفت: ارتش بعثی صدام به نمایندگی از ابرقدرت های شرق و غرب یک جنگ جهانی علیه انقلاب نوپای ایران به راه انداخت.لذا باید شروع این هجمه ی همه جانبه برای ثبت و حفظ در اذهان،هر سال یادآوری شود.

وی تصریح کرد: شروع جنگ تحمیلی،موجب ایجاد وحدت بی نظیری بین مسئولان،اقشار مردم و نیروهای مسلح در کشور شد،که این الگو در سایر بحران های سیاسی، امنیتی و طبیعی نیز مورد بهره برداری قرار گرفت.

فرمانده حوزه مقاومت ادارات سراوان با اشاره به ایام اربعین امام حسین(ع) اذعان داشت: جنگ تحمیلی باعث ایجاد گفتمان مقاومت اسلامی، برگرفته از فرهنگ عاشورا شد، که این مقاومت اسلامی به عنوان نسخه ی موفق در سایر کشورهای اسلامی نیز استفاده می شود.

وی در ادامه اظهار داشت: دفاع مقدس ثابت کرد با رهبری الهی و همراهی امت فداکار و مسلمان،می توان بدون داشتن سلاح های پیشرفته و غیرمتعارف، استراتژی های ابرقدرت ها را با شکست روبرو ساخت.

سرهنگ پاسدار غلامرضا فراهی بیان کرد: دفاع مقدس آغازی بر احیای اسلام سیاسی، شکل گیری بیداری اسلامی و سقوط حکومت های دست نشانده استکبار است.

وی با بیان اینکه دفاع ما در برابر دشمنان نه با آغاز جنگ تحميلي شروع شد و نه با پايان جنگ با صدام به پايان رسيد، ‌بلكه صحنه و عرصه‌ها تغيير يافته است، گفت: بعد از پايان جنگ تحميلي با تهاجم فرهنگي دشمن، تحريم‌ اقتصادي، جنگ نرم و فتنه تير ۷۸ و خرداد ۸۸ مواجه بودیم كه دشمن هما رویکردی دوران جنگ را در پیش گرفته بود.

فرمانده حوزه بسیج ادارات شهرستان سراوان در پایان با اشاره به اینکه امروز عرصه ی تقابل انقلاب اسلامی با استکبار در عرصه جنگ اقتصادی ظهور و بروز بیشتری دارد، گفت: جنگي كه امنيت اجتماعي و ثبات سياسي ايران را هدف گرفته و به دنبال ایجاد شورش‌هاي عمومی است باید با تمام قوا نابود شود.

انتهای پیام /

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار