مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان ارتحال حضرت آیت الله حسن زاده آملی را تسلیت گفت

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان ارتحال حضرت آیت الله حسن زاده آملی را تسلیت گفت
کد خبر: ۹۳۷۷۵۴۵
|
۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، حجت‌الاسلام والمسلمین احسان‌الله محمدی، مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان در پیامی درگذشت عالمی ربانی حضرت آیت الله حسن زاده آملی را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:

ارتحال جانگداز عارف سالك فقيه اهل بيت عصمت و طهارت(ع) مرجع عاليقدر جهان تشيع آيت‌­الله حست زاده آملی را به پيشگاه حضرت بقية‌الله اعظم(عج)، مقام معظم رهبری(مدظله) و عموم مردم مسلمان و جهان تشيع تسليت عرض كرده و علو درجات آن بزرگوار در مراتب وصول را از درگاه حضرت حق (جل و علا) خواستارم.

آن آيت الله و عارف بزرگ الهی در طول عمر پربركت خويش همواره مظهر ايمان و تقوی و اسوه معنويت آميخته با آگاهی و روشن‌بينی و تعهد و مسئوليت اجتماعی به‌شمار آمده و به‌خصوص از آغاز انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل(ره) از استوانه‌­ها و تكيه‌­گاه­‌های استوار پيشرفت انقلاب و تحقق نظام مقدس جمهوری اسلامی بودند.

بى‌شك، حوزه‌‏هاى علميه، چهره‌ه‏اى درخشان و شاگردان و ارادتمندان آن فقيه صمدانى، پدرى مهربان و استادى انسان‌ساز و مقلدان ايشان، مرجعى عظيم‌الشأن و بالأخره عرصه تابناك مرجعيت، استوانه‏اى شاخص و برجسته را از دست داد و اينك، عالم تشيع و بالأخص ملت مؤمن و بزرگوار ايران اسلامى در سوگ رحلت جبران‌ناپذيرِ اين مرجع عارف و پارسا، داغدار و مصيبت‌زده است.

حجت الاسلام والمسلمین احسان الله محمدی، مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان

انتهای پیام/

ارسال نظرات