خبرهای داغ:
همزمان با سالگرد هفته دفاع مقدس، دفتر کانون بسیج جامعه پزشکی شهرستان اقلید افتتاح شد.
کد خبر: ۹۳۷۷۵۸۲
|
۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، همزمان با سالگرد هفته دفاع مقدس ، دفتر کانون بسیج جامعه پزشکی شهرستان اقلید با حضور فرماندهی ناحیه،نمایندگی ولی فقیه و مسئولین شبکه بهداشت و درمان شهرستان در محل بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) اقلید افتتاح شد.
در ابتدای این مراسم دکتر مغانی نسب رئیس بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) با تبریک هفته دفاع مقدس گزارشی از عملکرد مجموعه درمانی شهرستان در ایام شیوع ویروس کرونا ارائه نمود و گفت: بدون تردید اجرای موثر، مستمر و قوی طرح شهید سلیمانی که از طرح های موفق برای مقابله با کرونا در کشور است، حاصل همکاری بسیجیان شهرستان است که این ایثارگری برای همیشه در حافظه تاریخ خواهد ماند.
در این مراسم سرهنگ خدایاری فرمانده سپاه اقلید درخصوص علل آغاز جنگ تحمیلی عراق علیه ایران و رمز پیروزی و موفقیت کشورمان در مقابل توطئه های مختلف به ایراد سخن پرداخت و گفت: تاریخ تشکیل بسیج جامعه پزشکی به حضور حماسی و مخلصانه پزشکان و پرستاران فداکار و بسیجی در دفاع مقدس برمی گردد .

به گفته وی، در آن روزهای آتش و خون در قالب تیم های اضطراری با حضور فعال و مستمر در خطوط مقدم نبرد ، بیمارستان ها و درمانگاه های صحرائی به تلاش جهت رفع آلام مجروحین و آسیب دیدگان می پرداختند.

خدایاری گفت: اکنون نیز مجموعه بسیج جامعه پزشکی در راستای طرح شهید سلیمانی و شهید رهنمون به تاسی از رشادت های دفاع مقدس با گذشت و ایثارشان در روزهای سخت در مراکز بهداشتی و درمانی برای نجات جان همنوعان خود در تلاشی بی وقفه از جانشان می‌گذرند که نزد خداوند متعال پاداشی بزرگ و نامشان تا ابد در دل تاریخ خواهد درخشید.
به گزارش بسیج، در پایان مراسم نیز از مجموعه کادر درمانی بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) با اهدای گل تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها