خبرهای داغ:
یادواره شهدای دفاع مقدس توسط حوزه بسیج دانش آموزی شهید فهمیده کازرون برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۷۷۶۵۷
|
۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، یادواره شهدای دفاع مقدس همراه با گلباران قبور شهدا توسط حوزه بسیج دانش آموزی شهید فهمیده کازرون و با همکاری اداره ی آموزش و پرورش و بسیج فرهنگیان برگزار شد.

این مراسم با حضور خانواده های محترم شهدا ،امام جمعه شهرستان، رؤسا ادارات، تمامی فرماندهان نظامی وانتظامی شهرستان، تعدادی از مدیران و فرمانده واحد های مدارس همراه با گلباران قبور شهدا توسط اعضای شورای حوزه دانش آموزی و قرائت قرآن کریم توسط دانش آموز بسیجی امین پورحسین و همچنین پخش سرود جمهوری اسلامی ایران نیز آغاز شد.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین محمد صباحی امام جمعه کازرون گفت: نه تنها حمله ی عراق بلکه ارتش بعث به نمایندگی از قدرت های شرق و غرب به ایران حمله کرد و درواقع یک جنگ جهانی علیه یک حکومت نوپا شکل گرفت و جنگ تحمیلی باعث ایجاد گفتمان مقاومت اسلامی برگرفته ازفرهنگ عاشورا شد که در سایر ملت ها برای نجات از استکبار از آن الگوبرداری کنند.

یادواره شهدای دفاع مقدس توسط حوزه بسیج دانش آموزی شهید فهمیده کازرون برگزار شد

پس از پخش کلیپی با موضوع شهدای کازرون دکتر حمید رضا نورانی عضو انجمن روایتگران فجر استان فارس در رابطه با بخشی از اتفاقات جنگ تحمیلی ۸ سال دفاع مقدس روایتگری کردند.

به گزارش بسیج، در آخر با پخش کلیپ صوتی _تصویری دعای فرج که توسط اعضای فضای مجازی حوزه دانش آموزی تهیه شده بود مراسم پایان یافت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها