پیام تسلیت سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام؛

آیت الله حسن زاده در قلب دوستداران انقلاب جای دارد

سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام با صدور پیام تسلیت به مناسبت رحلت آیت الله حسن زاده ی آملی، جایگاه ایشان را در قلب دوستداران انقلاب دانست.
کد خبر: ۹۳۷۷۷۵۸
|
۰۵ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛  سردار علی محمد اکبری  فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام و حجت الاسلام و المسلمین سیدامان الله حسینی صدر، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان با صدور پیام مشترک رحلت آیت الله حسن زاده ی آملی را تسلیت گفتند.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَهٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ إِلَى یَوْمِ الْقِیَامَهِ.

مردان خدا  پرده ی پندار دریدند

یعنی همه جا غیر خدا یار ندیدند

همزمان با فرارسیدن اربعین حسینی، ارتحال عالم ربّانی و سالک توحیدی،  فقیه دانشمند و ذوفنون یار دیرین انقلاب و رهبری، حضرت علامه آیت الله حسن زاده آملی را به پیشگاه قطب عالم مکان حضرت ولی عصر ارواحناله الفدا، مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، حوزه های علمیه سراسر کشور، مردم ولایت‌مدار و مؤمن و انقلابی خطه‌ی مازندران و شهر شهید پرور آمل بویژه خانواده معزز آن مرحوم تسلیت می‌گوییم و از درگاه پروردگار متعال برای آن عالم ربانی رحمت واسعه و علو درجات و برای بازماندگان صبر و شکیبائی مسئلت می‌نماییم.

بدون شک رحلت این دانشمند عالیقدر ضایعه دردناک برای جهان اسلام و عالم تشیع است؛ اما یاد و نام و خاطره این سالک توحیدی در قلب دوستداران انقلاب اسلامی جای دارد.

ارسال نظرات