کلنگ 100 واحد مسکونی سپاه توسط سردار معروفی به زمین زده شد

فرمانده سپاه ثارالله در هفته دفاع مقدس کلنگ ساخت 100 واحد مسکونی سپاه را به زمین زد.
کد خبر: ۹۳۷۷۸۲۳
|
۰۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان، فرمانده سپاه ثارالله در هفته دفاع مقدس طی مراسم نمادین کلنگ ساخت 100 واحد مسکونی سپاه را به زمین زد.

سردار معروفی در این مراسم ضمن عرض تسلیت اربعین حسینی و گرامی داشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: مسکن پاسداران انقلاب اسلامی و مسکن سازمانی یکی از موضوعات در استان کرمان به آن نیاز داریم  که هر دو برای ماه مهم هستند.

وی ادامه داد: یکی از ماموریتهای اصل ما برقراری امنیت پایدار است رزم زمینی لشکر 41 ثارالله هم اکنون در مرز به طول 300 کیلومتر  وجود دارد و پاسداران ما ماهانه در آنجا بسر می برند.

سردار معروفی گفت: پاسداران در بحث منزل مسکونی مشکل دارند و با رایزنی هایی که صورت گرفته است 100 واحد منزل مسکونی سازمانی و 120 واحد منازل شخصی پاسداران در نظر گرفته شده است که هزینه منازل سازمانی را سپاه و منازل شخصی با بودجه خود افراد توسط سپاه ساخته می شود .

فرمانده سپاه ثارالله تصریح کرد: 500 واحد مسکونی پاسداران که در کرمان مستقر در تمام رده ها هستند در نظر گرفته شده که 61 واحد سال گذشته شروع کردیم و در سال جاری هم 65 واحد شروع خواهیم کرد.

سردار معروفی خاطر نشان کرد: به فضل خدا و با هماهنگی استانداری و شهرداری در صدد هستیم مشکل عزیزان پاسدار را در بحث مسکن برطرف سازیم.

ارسال نظرات