خبرهای داغ:
جانشین ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم:

اصناف استان قم هزار شهید تقدیم انقلاب کردند

جانشین ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم به مناسبت هفته دفاع مقدس و تجلیل از شهدای اصناف استان قم با حضور در اتاق اصناف به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.
کد خبر: ۹۳۷۷۸۴۳
|
۰۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسج از قم،سیدمحمدتقی حسینی جانشین ستاد امر به معروف استان قم با حضور در اتاق اصناف قم ضمن ادای احترام به مقام شامخ و والای شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی به ویژه هزار شهید اصناف استان قم گفت: هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی است برای اینکه ما بتوانیم ضمن ادای احترام به جایگاه رفیع شهدا با آرمان‌های آن‌ها تجدید میثاق نماییم.

جانشین ستاد امر به معروف استان در ادامه ضمن تبیین سیاست‌های ستاد امر به معروف اظهار داشت: با توجه به سیاست‌های جدید ستاد امر به معروف مبنی بر توجه ویژه بر اصناف امیدواریم با ارتقاء کیفی شورای تخصصی امر به معروف و نهی از منکر در اتاق اصناف بتوانیم قدم‌های مؤثرتری در راستای احیای این دو واجب الهی برداریم.

حسینی خاطر نشان کرد: یکی از مسائل مهم و اساسی مبحث آموزش می‌باشد که در حال حاضر دوره ملی آموزش امر به معروف و نهی از منکر در حال برگزاری می‌باشد که از تمامی اعضای اتحادیه‌ها و اتاق اصناف می‌خواهیم که با حضور در این کلاس که به صورت مجازی برگزار می‌گردد زمینه ارتقاء علمی خود را در زمینه‌های مختلف امر به معروف و نهی از منکر فراهم نمایند.

گفتنی است در پایان از دو تن از خانواده معظم شهدا تقدیر به عمل آمد.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار