خبرهای داغ:
کارشناس عقیدتی و سیاسی سپاه امام حسن مجتبی(ع) قزوین؛
حجت‌الاسلام حسینی گفت: حق و باطل همیشه وجود دارد، اما آنچه انسان را دچار خسران می کند، بی طرفی و بی تفاوتی است.
کد خبر: ۹۳۷۷۸۶۰
|
۰۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابوالفضل حسینی، در جمع خواهران بسیجی حوزه حضرت فاطمه سلام الله به مناسبت اربعین حسینی و هفته دفاع مقدس بیان کرد: حسینی شدن و کربلایی شدن به معنای اهل و نسبت داشتن با آن است.

وی گفت: اگر با یاران امام حسین(ع) نسبت پیدا کرده باشیم، کربلا نرفته هم کربلایی می شویم. اما اگر با اشقیا نسبت پیدا کرده باشیم، در خود کربلا هم کربلایی نمی‌شویم.

کارشناسی مسایل سیاسی و عقیدتی عنوان کرد: امام حسین به استاندار مدینه که برای گرفتن بیعت نزد ایشان آمده بود فرمود: همچون منی با همچون یزیدی بیعت نخواهد کرد.. علت این سخن امتداد این تمدن در تاریخ است.

حجت الاسلام حسینی اضافه کرد: همواره یزیدها و شمرها و فتنه ها وجود دارد، مهم یافتن راه حق و ادامه دادن در مسیر آن است. حق و باطل همیشه وجود دارد، اما آنچه انسان را دچار خسران میکند، بی طرفی و بی تفاوتی است. اگر کسی نسبت به شرایط جامعه بی تفاوت باشد، ضرر کرده است.

وی گفت: شهدا منیت نداشتند و از خود گذشته بودند. راه حق را یافته و در آن با خلوص قدم نهادند.اگر خطایی از مسئولان و یا فرزندان آنها سر می زند، آن را به پای اسلام ننویسید. بد عمل کردن برخی اشخاص، سبب بدبینی مردم شده است.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها