خبرهای داغ:
سردار مرادحاجتی گفت: خوزستان باید به وظیفه خود به عنوان پایتخت دفاع مقدس به درستی عمل کند.
کد خبر: ۹۳۷۷۹۰۰
|
۰۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۴
آیین رونمایی از سردیس شهید «محمد رضا سبحانی» در پارک منطقه کمپلوی اهواز با حضور سعیدی نیا قائم مقام شهردار، سردار مرادحاجتی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خوزستان و جمعی از مسئولان استان برگزار شد.

در این آیین رونمایی، سردار مرادحاجتی با طراحی سردیس شهدا در فضا‌های شهری، اظهار داشت: خوزستان باید جایگاه خودش را به عنوان پایگاه دفاع مقدس به همه دنیا ثابت کند که در این راه شهرداری اهواز اقدامات خوبی انجام داده است.

وی داشتن جوانانی همچون سردار شهید «علی هاشمی» و شهید سبحانی را مایه افتخار مردم خوزستان خواند و افزود: کار‌های خوبی در زمینه ترویج آثار دفاع مقدس و فرهنگ ایثارگری در سطح استان و اهواز انجام شده و امیدواریم به پاسداشت جایگاه شهدا، در سال ۱۴۰۱ در مبلمان و سازه‌های شهری این آثار را بیش از پیش مشاهده کنیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: توقع مردم استان‌های دیگر که به عنوان گردشگر به اهواز سفر می‌کنند در خصوص ایجاد فضا‌های شهری دفاع مقدس بیشتر است. چون وقتی در قالب کاروان‌های راهیان نور وارد استان و یا اهواز می‌شوند انتظار دارند آثاری هنرمندانه و زیبا از دوران دفاع مقدس را به خصوص در معابر ورودی ببینند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها