حجت الاسلام و المسلمین علی نوری مسئول جدید نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بردسکن معرفی شد.
کد خبر: ۹۳۷۷۹۱۲
|
۰۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ در این مراسم که امام جمعه بردسکن، فرماندار، جانشین انتظامی، فرمانده سپاه ناحیه بردسکن و کارکنان ناحیه این شهرستان حضور داشتند، حجت اسلام باقری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی در سخنانی اظهارداشت: شهدا عاملی هستند که مردم در مسیر انقلاب حرکت کنند.

وی افزود: استمرار انقلاب مدیون ۸ سال دفاع مقدس است و لذا رشادت های شهدا را باید برای جوانان و نوجوانانی که جنگ تحمیلی را درک نکردند، بازگو کنیم.

باقری با بیان اینکه شهدا و خانواده شهدا چراغ راه ما هستند، افزود: روی پای خود ایستادن یکی از عوامل پیروزی در ۸ سال دفاع مقدس بود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی با اشاره به اینکه بهترین الگو برای پیشرفت، ۸ سال دفاع مقدس است گفت: مردم برای رفع مشکلات و گرفتاری ها به افرادی با تفکر جهادی نیاز دارند.

وی تصریح کرد: الگوی اقتصاد مقاومتی را باید در ۸ سال دفاع مقدس و رشادت های شهدا جست و جو کرد.

باقری با بیان اینکه شهدای ما مقامشان کمتر از شهدای کربلا نیست، گفت: امیدواریم دولت جدید ناامیدی صد در صد دشمنان را محقق کند.

وی فرهنگ دفاع مقدس را یادآور شد و گفت: تا زمانی که جوانان ما تفکر انقلابی و جهادی دارند هرگز گول حرف های دشمنان را نمی‌خورند.

اضافه میشود، حجت الاسلام حسینعلی کاردان با بیش از ۱۰ سال مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بردسکن، به عنوان مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان خلیل آباد منصوب گردید.

خبرنگار سعید نوری

ارسال نظرات
پر بیننده ها