برگزاری بزرگداشت مراسم روز سرباز در ناحیه سپاه سیب و سوران

سیب و سوران/ در راستای گرامیداشت هفته دفاع مقدس برنامه روز سرباز با حضور فرمانده ناحیه مقاومت سپاه سیب و سوران در سپاه با برنامه های متنوع برگزار شد .
کد خبر: ۹۳۷۷۹۷۲
|
۰۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۵

به گزارش خبرنگار بسیج از سیب و سوران، در راستای گرامیداشت هفته دفاع مقدس در پنجمین روز از این هفته در ناحیه مقاومت سپاه بسیج سیب و سوران برنامه روز سرباز با حضور فرمانده ناحیه مقاومت سپاه سیب و سوران و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه و مسئول حفاظت اطلاعات و سربازان وظیفه با اجرای ویژه برنامه های متنوع برگزار شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیب و سوران گفت: ویژه برنامه های گرامیداشت روز سرباز، در چهار رشته ورزشی مسابقات و صرف ناهار به همراه فرمانده ناحیه و دیگر مسئولان و برگزاری جلسه صمیمی با فرمانده ناحیه جهت رفع مشکلات سربازان وظیفه در شهرستان سیب و سوران برگزار شد.

سرهنگ پاسدار داوود رحیمی افزود: خدمت وظیفه عمومی خدمت مقدسی است كه در جنگ و صلح در صف اول نیازهای ملت و كشور قرار دارد،  همه ی خانواده ها و همه ی آحاد جوانان باید اهمیت آن را درك كنند و با شوق و علاقه به آن بشتابند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه سیب و سوران  گفت: خدمت به مردم افتخار است و این خدمت هر چه دشوارتر باشد افتخار آن بیشتر است .

حجت الاسلام مهربانی افزود: سربازی به معنای سر باختن برای اسلام برای نظام جمهوری اسلامی ایران و برای عزت و استقلال میهن اسلامی است.

ارسال نظرات