دیدار و تکریم از خانواده شهدا در قصرقند

قصرقند/ به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس سرگرد پاسدار حسین اربابی فرمانده سپاه قصرقند به همراه مسئولین شهرستان از خانواده معظم شهدا دیدار و دلجویی کرد.
کد خبر: ۹۳۷۷۹۷۸
|
۰۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۶

به گزارش خبرنگار بسیج از قصرقند، به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس سرگرد پاسدار حسین اربابی فرمانده سپاه قصرقند به همراه مسئولین شهرستان از خانواده معظم شهدا دیدار و از آنها تکریم کرد.

حسین اربابی بیان کرد: تک تک خانواده های شهیدان نشان افتخار بر سینه تاریخ و بشریت دارد و قله های افتخار ملت ایران هستند .

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قصرقند گفت: امروز دشمن خود را به فریبکاری متوسل کرده دشمنی که در استفاده سنگین از سلاح و سرنیزه در برابر اراده و عظمت ملت ایران شکست خورد و امروز می خواهد کل خاورمیانه را یکجا ببلعد ، امروز روز آگاهی بخش شهامت و امروز به فضل الهی مقاومت جانانه شما به عنوان الگو برای همه ملت ها تاثیر گذار بوده است .

اربابی افزود: اگر ملت ها در مقابل تجاوز و چپاول مستکبران ایستادگی و مقاومت می کنند همه و همه از دست آموزی جانبازان و ایثارگران است چرا که به الگوی تمام معنا تبدیل شده اند و هر ملتی برای اینکه طعم آزادی را بچشد راهش همواره راه شماست.

ارسال نظرات