خبرهای داغ:
به همت سپاه شاهین دژ؛

باشگاه ورزشی" شهداء صالحین روستای هاچه سو" افتتاح شد

باشگاه ورزشی "شهدای صالحین روستای هاچه سو" با هدف توسعه فعالیت های ورزشی همزمان با هفته دفاع مقدس افتتاح شد.
کد خبر: ۹۳۷۸۰۴۶
|
۰۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهین دژ، "باشگاه صالحین شهدای هاچه سو " با ۶۰۰ متر مربع مساحت و با اعتبار بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال توسط واحد مهندسی ناحیه مقاومت بسیج شاهین دژ در هفته دفاع مقدس با حضور نماینده مردم شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی و فرمانده سپاه این شهرستان افتتاح شد.

این سالن ورزشی دارای رختکن، سرویس بهداشتی و کفپوش استاندارد است که با قابلیت انجام رشته های توپی و غیرتوپی با اعتبارات سپاه شهداء تکمیل شده و امروز به بهره برداری رسید.

در آئین افتتاحیه این سالن، نماینده مردم شاهین دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی ضمن سخنانی با تبریک هفته دفاع مقدس، گفت: در دفاع مقدس اتحاد، پیروی از ولایت و توکل به خداوند از محورهای اصلی مقاومت و ایستادگی بوده و این سه درس می تواند ملاکی برای دستیابی به پیروزی در مسیر پیشرفت باشد.

حسن همتی اظهار کرد: هفته دفاع مقدس، هفته دفاع از ارزش های ملی و مذهبی است و در این راستا همه ملت ایران در 8 سال دفاع مقدس در عرصه حضور داشتند و اکنون عرصه های نبرد و دفاع در تمام زمینه های فرهنگی، هنری، ورزشی و ... رقم خواهد خورد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه عملکرد بسیج و سپاه در حوزه محرومیت زدایی چشمگیر و درخشان است، افزود: امروز سپاه و بسیج در کنار مأموریت‌ها و رسالت‌های اصلی خود موضوع محرومیت زدایی و خدمت در مناطق کم برخوردار در ابعاد مختلف را با قوت انجام می‌دهد.

رئیس کمیته امنیتی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، ادامه داد: امروز وقتی به دوردست ترین روستاها می رویم مشاهده می کنیم علی رغم اینکه هیچ مسئولی پا به انجا نگذاشته ولی سپاه و بسیج یک طرح و پروژه آبادانی و محرومیت زدایی در آنجا اجرا کرده است.

وی افزود: امروز اقدامات سپاه و بسیج سازندگی در دورترین و محروم‌ترین نقاط برای مردم امیدآفرین و نشاط آور است، چرا که با تاسی از فرهنگ دفاع مقدس و الگو گیری از رزمندگان صادقانه به مردم خدمت ارائه می‌کنند.

 

خدمت رسانی، سرلوحه ماموریت های سپاه است

فرمانده سپاه شاهین دژ نیز در این آیین ضمن تبریک هفته دفاع مقدس، گفت: سپاه در کنار حفظ امنیت پایدار کشور،  محرومیت زدایی و خدمت رسانی به مردم را سرلوحه کار خویش قرار داده است.

سرهنگ پاسدار مرتضی کاظمی اظهار داشت: از تمامی همکاران عزیزمان در سپاه و بسیج که وظایف شان را به عنوان خدمتگزار مردم به خوبی انجام می‌دهند، قدردانی می‌کنم و امیدوارم با عمل به سفارشات رهبر معظم انقلاب که همواره چراغ راه سپاه و بسیج بوده، بتوانیم موجبات خشنودی ایشان را فراهم کنیم.

وی در ادامه به احداث مسجد روستای بوغلمیش توسط بسیج سازندگی سپاه شاهین دژ در هفته دفاع مقدس، اشاره کرد و افزود: این مسجد نیز با اعتباری بالغ بر ۳میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و به مساحت ۲۰۰ متر مربع از محل اعتبارات قرارگاه محرومیت زدایی قرارگاه حمزه سیدالشهداء (ع) و خودیاری اهالی روستا و گروه های جهادی بسیج سازندگی سپاه شاهین دژ دیروز به بهره داری رسید.

کاظمی تصریح کرد: محرومیت زدایی، زمان، مکان و جغرافیا نمی‌شناسد و این خصیصه برگرفته از همین فرهنگ دفاع مقدسی است که سپاهیان، بسیجیان و گروه های جهادی به ترویج آن مشغول هستند.
انتهای پیام

ارسال نظرات