نشست فرهنگی مادران پرچم داران مقابله با جنگ نرم در ایرانشهر

ایرانشهر/ نشست فرهنگی مادران پرچم داران مقابله با جنگ نرم در پایگاه صاحب الزمان حوزه حضرت آسیه (س)سپاه شهرستان ایرانشهر به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۷۸۰۶۷
|
۰۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از ایرانشهر، نشست فرهنگی مادران پرچم داران مقابله با جنگ نرم در پایگاه صاحب الزمان حوزه حضرت آسیه(س)سپاه شهرستان ایرانشهر با رعایت پروتکل های بهداشتی به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس ذز شهرستان ایرانشهر برگزار شد.

خواهر پاسدار پور رحمت آبادی گفت:جنگ نرم که در پی از پای درآوردن اندیشه و تفکر جامعه هدف می باشد تا حلقه‌های فکری و فرهنگی آن را سست کند و با بمباران خبری و تبلیغاتی در نظام سیاسی اجتماعی حاکم تزلزل و بی‌ثباتی تزریق کند از جمله مباحثی است که از دیر زمان،در دنیا شکل گرفته است. این موضوع ،علیه ایران از گستره و عملکرد وسیعی برخوردار می باشد چرا که دشمنان قسم خورده این آب وخاک که دست پلیدشان از منابع این مملکت بریده شده است می خواهند جامعه ما را به بن بست کشیده تا از این رهگذر به اهداف شوم خود دست یابند.

پور رحمت آبادی ادامه داد:از روزگاران دور، هرگاه قدرتى قصد داشت حکومتى را براندازد، چنانچه توان نظامى این کار را نداشت و یا هزینه آن را سنگین مـى دیـد، سـعـى مـى کـرد تـا بـا روش هـاى مـخـتـلفـى غیر از حمله نظامى به هدف خویش نـائل آیـد. گـاه از روش هـاى امـنـیـتـى ، و گـاه از روش هـاى فـرهـنـگـى و تـبلیغى در عین حـال ، امـروزه بـه دلیـل پـیـشـرفـت هـاى شـگـرف بـشـرى در دانـش هـاى مختلف و پیدایش نـسـل جـدیـدى از رسـانه ها و نیز گسترش جوامع آزاد و مردم سالار، همچنین افزایش قدرت دولت هـا در مـقـابـله بـا تـهـدیـدات نـظـامـى و امـنـیـتـى ، رویکرد حکومت هاى استکبارى به براندازى نرم بیش از سابق شده است .

ارسال نظرات