ساری- فرمانده سپاه کربلا از افتتاح ۱۴۵ پروژه محرومیت زدایی و اشتغال زایی در هفته دفاع مقدس خبر داد وگفت:پروژه ها بسیج سازندگی با اعتبار ۶۰ میلیارد تومان برای مردم به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۹۳۷۸۱۳۱
|
۰۶ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۰
خبرگزاری بسیج، سردار مسلمی در حاشیه افتتاح سراسری پروژه‌های محرومیت زدایی و سازندگی سپاه کربلا به مناسبت هفته دفاع مقدس در شهرستان‌های مازندران در گفت و گو با خبرنگار بسیج در ساری، ضمن تسلیت اربعین حسینی و گرامیداشت هفته دفاع مقدس از افتتاح ۶۶ واحد مسکن مددجویی با اعتبار ۱۴ میلیارد ۲۰۰ میلیون تومان در هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: ۳۱ پروژه‌های آب رسانی و همچنین ۱۶ مخزن آب با اعتبار ۶ میلیارد و ۴۸۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید.
 
 
سردار مسلمی همچنین با اشاره به ساخت ۱۰ کیلومتر راه روستایی با اعتبار ۱۰ میلیارد تومان، افزود: دیوار حفاظتی رودخانه به طول ۲ کیلومتر با اعتبار ۲۶ میلیارد تومان هم توسط بسیج سازندگی ساخته شد.
 
به گفته فرمانده سپاه کربلا پروژه کانال آب رسانی به طول ۵ کیلومتر با اعتبار ۲۰۰ میلیون تومان، مرمت و بازسازی جاده بین مزارع کشاورزی به طول یک کیلومتر با اعتبار ۱۰۰ میلیون تومان، افتتاح پروژه کانال آب رسانی طول ۵ کیلومتر با اعتبار ۲۰۰ میلیون تومان در هفته دفاع مقدس به بهره برداری رسید.

سردار مسلمی در ادامه اضافه کرد: ساخت و ساماندهی ۴۲ گلزار شهید با اعتبار شهید ۶۳۰ میلیون و نیز افتتاح ۲ پل روستایی هم با اعتبار ۲ میلیارد تومان از جمله پروژه‌های سازندگی در این هفته بود.
 
فرمانده سپاه کربلا از افتتاح ۱۴۵ پروژه محرومیت زدایی، سازندگی، اشتغال زایی و مردم یاری بسیج و سپاه کربلا با اعتبار ۶۰ میلیارد تومان با محوریت شهرستان‌های بابل و جویبار به همت سازمان بسیج سازندگی استان مازندان خبر داد و افزود:۱۵ پروژه محرومیت زدایی و سازندگی سپاه شهرستان بابل به ارزش ۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان افتتاح شد.
 
 
سردار مسلمی اضافه کرد: ۶ واحد مسکن مددجویی، ۲ طرح آب رسانی و دو پل روستایی به همراه ۱۱ صندوق قرض الحسنه محله محور مردم یار و اشتغالزای توسط بسیج سازندگی در بابل به بهره برداری رسید.
 

فرمانده سپاه کربلا در ادامه با اشاره به افتتاح پروژه‌های محرومیت زدایی در جویبار گفت: ۵ واحد مسکن مددجویان و یک خانه سیل زده و نیز ۳ گلزار شهدا با اعتباری به ارزش یک میلیارد و دویست میلیون تومان در هفته دفاع مقدس افتتاح شد.
 

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها