پیام مشترک امام جمعه و فرماندار مهدیشهر در تقدیر ازحضور باشکوه در پیاده‌روی اربعین حسینی

امام جمعه و فرماندار مهدیشهر در پيام مشترکي از مردم ولایتمدار شهرستان مهدیشهر برای حضور باشکوه در پیاده‌روی اربعین حسینی تقدير کردند.
کد خبر: ۹۳۷۸۱۳۹
|
۰۶ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۵

به گزارش خبرگزاري بسيج از سمنان؛ امام جمعه و فرماندار مهدیشهر در پيام مشترکي از مردم ولایتمدار شهرستان مهدیشهر برای حضور باشکوه در پیاده‌روی اربعین حسینی تقدير کردند.

متن اين پيام به شرح ذيل مي باشد:

بسمه تعالی

 السلام علیک یا ابا عبدالله الحسین (ع)

 ای مسافران کربلا که در این ایام پربرکت در مسیر نمادین  صحن و سرای حسین گام نهادید و با پای پیاده دل و جان خود را به نور او جلا دادید، شما تاسی به امام سجاد (ع) و زینب کبری و صحابی بزرگ رسول خدا، جابر بن عبدالله انصاری کرده و قلب امام زمان (عج) را شاد کردید.

قطعاً شما در ثواب شهیدان کربلا سهیم هستید؛ زیرا جابربن عبدالله در فراز پایانی زیارتنامه‎اش گفته است «سوگند به آن خدایی که محمد (ص) را به حق برگزید و مبعوث کرد! ما نیز در آنچه شما شهیدان در آن وارد شده‎اید، شریک هستیم.» نیت شما عاشقان حسین (ع) هم جزو این نبوده است. چه آنان که به کربلا سفر کردند و چه آنان که مقدمات پیاده روی بزرگ نمادین را در شهرستان فراهم نموده و با برپایی موکب های صلواتی و نذورات به عزاداری پرداختند.

درپایان ضمن شکرگزاری خالصانه و خاضعانه به محضر حضرت باریتعالی این توفیق بزرگ حاصل تعامل، هماهنگی، هم افزایی و برنامه ریزی های مؤثر ستاد اربعین، روحانیون، موکب داران سطح شهرستان ، هیات‌های مذهبی شهرستان ؛ نیروهای انتظامی ؛ راهنمایی و رانندگی ؛ اداره تبلیغات اسلامی ؛ سپاه ناحیه و نیروهای خدوم بسیج ؛ خادمین، خیرین، تشکل های مردمی ؛ جوانان ؛ نیروهای فاطمیون ؛موکب امام الزمان عج ؛  بانوان فاطمی ؛ دستگاههای اجرایی شهرستان ؛ شهرداری ؛ شورای شهر و فرد فرد عناصری است که خالصانه و به نیت تقرب به پروردگار و اظهار ارادت به امام حسین (ع)، خدمت به عزاداران را نصب العین و وجهه همت خود قرار دادند.

ضمن قدردانی و ارج گذاری به تلاشها و زحمات بی وقفه و شبانه روزی همه عزیزان و دست اندرکاران بویژه همکاریهای موثر مردم شریف توفیق هرچه بیشتر همگان در این راه پرفیض و معنویت و خدمت به عزاداران حضرت اباعبدالله الحسین را از درگاه حضرت احدیت خواستاریم.

محمد بارانی امام جمعه مهدیشهر

عبدالرضا میقانی فرماندار شهرستان مهدیشهر

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار