خبرهای داغ:
شاهرود_با حضور مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه استان و مدیرکل تبلیغات اسلامی استان، همایش فرماندهان پایگاه‌های بسیج طلاب و روحانیون شهید مطهری شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۷۸۲۶۶
|
۰۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۹
به گزارش خبرنگار بسیج، این مراسم در راستای گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تجلیل از روحانیون پیشگام در عرصه علم به همت حوزه بسیج اساتید، طلاب و روحانیون شهید مطهری سپاه شهرستان شاهرود و سازمان تبلیغات اسلامی استان مرکز شاهرود در سالن جلسات این سازمان برگزار گردید.
حجت الاسلام والمسلمین سیدمحسن حسینی دیباجی مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه استان با تقدیر از برگزاری این مراسم و گرامیداشت هفته دفاع مقدس با تاکید بر اهمیت حوزه‌های علمیه در نشر دین و احکام دینی و تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی و امامین انقلاب بر توجه به علم و دانش همراه با بصیرت و تربیت در حوزه‌ها علمیه تاکید کرد و تلاش‌های پیشگامان علم و دانش در حوزه‌ها که از بسیجیان و الگو‌های فرهنگی و دینی هستند تقدیر کرد.
حجت الاسلام عبداللهی مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان نیز با خیرمقدم بر توجه به علم و دانش در کنار معرفت و بصیرت و تربیت تاکید کرد و خواستر همکاری بیشتر سپاه و بسیج و سازمان تبلیغات در راستای افزایش بینش و بصیرت و معرفت در جامعه شد.
در این مراسم که مسئول سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون سپاه استان و مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه شهرستان نیز حضور داشتند از روحانیون پیشگام در عرصه علم شهرستان تقدیر به عمل آمد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها