خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نهاوند:

یکی از برکات دفاع مقدس دشمن‌شناسی بود

نهاوند-مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نهاوند گفت: یکی از برکات دفاع مقدس شناخت دوست و دشمن و دشمن‌شناسی بود.
کد خبر: ۹۳۷۸۳۳۰
|
۰۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۶

یکی از برکات دفاع مقدس دشمن‌شناسی بودحجت الاسلام محمدولی دارابی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند با اشاره به آثار و برکات دفاع مقدس اظهار داشت: یکی از برکات دفاع مقدس شناخت دوست و دشمن و دشمن‌شناسی بود.

وی با بیان اینکه با دفاع مقدس انقلاب اسلامی به دنیا صادر شد، افزود: در دفاع مقدس ملت ایران یاد گرفتند که روی پای خود بایستند و جمله ما می‌توانیم را به درستی معنا کنند و اثبات شد که اگر ملت اراده کند هیچ ابر قدرتی نمی‌تواند در زندگی آنان تصمیم بگیرید.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نهاوند ادامه داد: دفاع مقدس ملت ایران را در مقابل استکبار جهانی بیمه کرد و قدرت ایران اسلامی را به رخ آنها کشید و جنگ ما از نوع جنگ حق و باطل بود و این جنگ تا ظهور مهدی موعود و انقلاب جهانی ایشان ادامه خواهد داشت.

وی گفت: درست است جنگ سخت تمام شده است اما جنگ نرم دشمن ادامه دارد و از سنگر های خاکی به سنگر های فرهنگی و اعتقادی تغییر یافته است.

دارابی در پایان گفت: دیگر سلاح دشمن توپ و تانک نیست بلکه ماهواره‌ها و فضای مجازی به سلاح مرگبار دشمن تبدیل شده‌اند و امروز همه ما به خصوص جوانان بسیجی وظیفه داریم که در راستی تحقق گام دوم انقلاب تلاش کنیم تا بتوانیم به اهداف عالی در گام دوم انقلاب برسیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار